ایصال ثواب کے مقابل ایک اورایصال۔۔۔۔۔۔۔ !

کفایت اللہ نے 'اتباعِ قرآن و سنت' میں ‏مارچ 16, 2011 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. کفایت اللہ

    کفایت اللہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏اگست 23, 2008
    پیغامات:
    2,017
    لوگوں کے پاس ثواب اتنا زیادہ ہوگیا ہے کہ وہ اس کا بعض حصہ دوسروں کو ایصال کررہے ہیں ، کیا یہ لوگ قیامت کے دن بھی اپنی سخاوت دکھا سکیں گے۔
    جس کا نقشہ قرآن نے یوں کھینچاہے۔

    { يَوْمَ يَفِرُّ الْمَرْءُ مِنْ أَخِيهِ (34) وَأُمِّهِ وَأَبِيهِ (35) وَصَاحِبَتِهِ وَبَنِيهِ (36) لِكُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ يَوْمَئِذٍ شَأْنٌ يُغْنِيهِ } [عبس: 34 - 37]
    اس دن آدمی بھاگے گا اپنے بھائی سے،اور اپنی ماں اور اپنے باپ سے،اور اپنی بیوی اور اپنی اولاد سے،ان میں سے ہر ایک کو اس دن ایسی فکر (دامن گیر) ہوگی جو اس کے لئے کافی ہوگی ۔

    میں پریشان ہوں کہ میرے پاس نیکیاں بہت کم ہیں ، اگرمیں نے انہیں بھی کسی اورکو بخش دیا توقیامت کے دن میرا کیا ہوگا وہاں توکسی سے مانگنے سے بھی نیکی نہیں ملیں گی ،چہ جائے کہ کوئی خودسے ایصال کرے !
    اس لئے سوچتاہوں‌ کہ اپنے گناہ ہی کسی کو ایصال کردوں !

    چلو میں اپنے سارے گناہ اہل بدعت کے امام کو ایصال کرتا ہوں وہ بھی کیا یاد کریں گے ۔

    کوئی یہ نہ کہے کہ گناہ کا ایصال نہیں ہوتا ہے بلکہ صرف ثواب کا ایصال ہوتا ہے ، کیونکہ میں پلٹ‌ کرسوال کروں گا کہ:
    اگرگناہ کے ایصال کی دلیل نہیں ہے تو ثواب کے ایصال کی کیا دلیل ہے؟

    اگرکہا جائے کہ بہت ساری روایات میں اس بات کی دلیل ہے زندوں کی بعض نیکیوں‌ کا ثواب مردوں کو پہنچتاہے تو :

    میں بھی کہوں گا کہ بہت سی ایسی روایات ہیں جن میں اس بات کی دلیل ہے کہ زندوں کی بعض برائیوں کا گناہ مردوں کو پہنچتاہے۔

    مثلا ملاحظہ ہو یہ حدیث:
    لا تقتل نفس ظلما إلا کان علي ابن آدم الأول کفل من دمها، لأنه أول من سن القتل [أخرجه البخاري: (11/ 493) رقم 3335]
    آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا (جب بھی دنیا میں) کوئی ناحق قتل ہوتا ہے تو اس کے گناہ کا ایک حصہ آدم کے بیٹے (یعنی قابیل) پر ضرور ہوتا ہے کیونکہ اسی نے قتل کا طریقہ ایجاد کیا۔

    بلکہ ایک وہی حدیث ملاحظہ ہو جس سے ایصال ثواب کی دلیل لی جاتی ہے ، اگرواقعی اس حدیث کے ابتدائی ٹکڑے میں ایصال ثواب کی دلیل ہے ، تو بے شک اس کے آخری ٹکڑے میں ایصال گناہ کی بھی دلیل ہے، حدیث یہ ہے:

    ... من سن في الإسلام سنة حسنة فله أجرها وأجر من عمل بها بعده من غير أن ينقص من أجورهم شيء ومن سن في الإسلام سنة سيئة کان عليه وزرها ووزر من عمل بها من بعده من غير أن ينقص من أوزارهم شيء [أخرجه مسلم (2/ 704) رقم1017]
    رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا جس نے اسلام میں کوئی اچھا طریقہ رائج کیا پھر اس کے بعد اس پر عمل کیا گیا تو اس کے لئے اس عمل کرنے والے کے برابر ثواب لکھا جائے گا اور ان کے ثواب میں سے کچھ کمی نہ کی جائے گی اور جس آدمی نے اسلام میں کوئی برا طریقہ رائج کیا پھر اس پر عمل کیا گیا تو اس پر اس عمل کرنے والے کے گناہ کے برابر گناہ لکھا جائے گا اور عمل کرنے والوں کے گناہ میں کوئی کمی نہ کی جائے گی۔


    کیا خیال ہے یارو!
    ایصال گناہ کی دلیل ہے یا نہیں ؟


    لوگ اپنے اقرباء تک ثواب ایصال کررہے ہیں ۔
    میں اپنے دینی دشمنوں تک اپنے گناہ ایصال کروں گا ، میرے یہ دشمن جوابا اپنے گناہ میرے سر لاد نہیں سکتے ، کیونکہ وہ مرچکے ہیں۔



    لیکن ان کے پس ماندگان تو کہیں گے کہ وہ قبرمیں جانے کے بعد بھی زندہ ہیں !

    مجھ پر یہ دھمکی بھی اثرہونے والی نہیں ہے کیونکہ ان کے پسماندگان کا جہاں یہ عقیدہ ہے کہ ہمارے یہ دشمن زندہ ہیں وہیں ان کا یہ بھی عقیدہ ہے کہ ان سے پوری زندگی میں کبھی کوئی گناہ ہوا ہی نہیں !

    اب جب ہمارے دشمنوں کے پاس کوئی گناہ ہے ہی نہیں ، تو وہ بیچارے جوابا ہم تک کیا ایصال کریں ، ثواب توبھیجنے سے رہے۔


    اگر کوئی میرے خوفناک ارادے سے پریشان ہوکر یہ کہنے لگے احادیث میں مردوں تک زندوں کے جن جن گناہوں کے پہنچنے کی بات ہے صرف وہی گناہ پہنچیں گے بس !

    تو میں‌ بھی یہ کہہ سکتا ہوں کہ جن جن اعمال کے ثواب پہنچنے کی بات ہے صرف انہیں‌ اعمال کا ثواب پہنچے گا بس ! ایسی صورت میں ہم دونوں‌ کو اپنے اپنے ارادے سے باز آجانا چاہئے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 10
    • دلچسپ دلچسپ x 2
    • متفق متفق x 1
  2. رفی

    رفی -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏اگست 8, 2007
    پیغامات:
    12,396
    :00005:
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
  3. آزاد

    آزاد ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏دسمبر 21, 2007
    پیغامات:
    4,562
    بہت خوب!
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  4. شاہد نذیر

    شاہد نذیر -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏جون 16, 2009
    پیغامات:
    774
    ماشاء اللہ
    زبردست
    واقعی عالم عالم ہی ہوتا ہے کیا خوب تحریر ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  5. ابو عبداللہ صغیر

    ابو عبداللہ صغیر -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏مئی 25, 2008
    پیغامات:
    1,979
    جزاک اللہ خیرا کفایت اللہ بھائی
    اللہ تعالی صرف اور صرف قرآن و صحیح حدیث کو ہی "اپنا مسلک" بنانے کی توفیق عطا فرمائے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  6. جاسم منیر

    جاسم منیر Web Master

    شمولیت:
    ‏ستمبر 17, 2009
    پیغامات:
    4,636
    جزاک اللہ خیرا کفایت اللہ بھائی
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  7. عاکف سعید

    عاکف سعید محسن

    شمولیت:
    ‏مئی 16, 2010
    پیغامات:
    181
    جزاک اللہ

    بہت بہترین تحریر ہے
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  8. ابو یاسر

    ابو یاسر -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏اگست 13, 2009
    پیغامات:
    2,413
    جزاک اللہ کفایت اللہ بھائی
    بہت ہی عمدہ تحریر
    انداز بیان، اگرچہ ابھی سرسری ہی پڑھ سکا مگر اسلوب کافی ہٹ کر اپنایا ہے آپ نے۔ ان شاء اللہ وقت ملتے ہیں دوبارہ مطالعہ کرونگا۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
  9. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    رکن انتظامیہ

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    15,865
    السلام علیکم ورحمتہ اللہ ۔
    جزاکم اللہ خیرا و بارک فیکم شیخ محترم
    واقعی منفرد انداز ۔ مزید ایسی شیئرنگ کا انتظار رہے گا ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
  10. ابن قاسم

    ابن قاسم محسن

    شمولیت:
    ‏اگست 8, 2011
    پیغامات:
    1,718
    السلام علیکم شیخ،
    بہت اچھی تحریر ہے، بہت پسند آئی۔
    جزاک اللہ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
  11. ابن شہاب

    ابن شہاب ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏اپریل 13, 2011
    پیغامات:
    224
    واہ کیا خوب ہے !
    جزاک اللہ خیرا
     
  12. ابن قاسم

    ابن قاسم محسن

    شمولیت:
    ‏اگست 8, 2011
    پیغامات:
    1,718
    بہت عمدہ تحریر ہے شیخ
    وقت ملے تو مجلس پر آئیے گا ضرور
    ایسی مزید تحریریں پڑھنا چاہتے ہیں
     
  13. ام حمزہ

    ام حمزہ رکن اردو مجلس

    شمولیت:
    ‏جنوری 31, 2011
    پیغامات:
    207
    جزاک اللہ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  14. وحیداحمدریاض

    وحیداحمدریاض -: منفرد :-

    شمولیت:
    ‏فروری 25, 2011
    پیغامات:
    1,104
    السلام علیکم

    بہت عمدہ تحریر ہے

    بہت گہری باتیں ہیں

    لیکن اندازِ بیاں بہت دلچسپ

    سب باتیں دل میں اتر گئی ہیں

    جزاک اللہ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  15. محمد آصف مغل

    محمد آصف مغل -: منتظر :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 18, 2011
    پیغامات:
    3,848
    لِيَحْمِلُوْٓا اَوْزَارَہُمْ كَامِلَۃً يَّوْمَ الْقِيٰمَۃِ۝۰ۙ وَمِنْ اَوْزَارِ الَّذِيْنَ يُضِلُّوْنَہُمْ بِغَيْرِ عِلْمٍ۝۰ۭ اَلَا سَاۗءَ مَا يَزِرُوْنَ۝۲۵ۧ [١٦:٢٥]
    (اے پیغمبر ان کو بکنے دو) یہ قیامت کے دن اپنے (اعمال کے) پورے بوجھ بھی اٹھائیں گے اور جن کو یہ بےتحقیق گمراہ کرتے ہیں ان کے بوجھ بھی اٹھائیں گے۔ سن رکھو کہ جو بوجھ اٹھا رہے ہیں برے ہیں ۔ (ترجمہ از: کنز الایمان)۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  16. ام ثوبان

    ام ثوبان رحمہا اللہ

    شمولیت:
    ‏فروری 14, 2012
    پیغامات:
    6,690
    جزاک اللہ خیرا۔
     
  17. وردۃ الاسلام

    وردۃ الاسلام -: ماہر :-

    شمولیت:
    ‏ستمبر 3, 2009
    پیغامات:
    522
    میں بحث میں نہیں پڑھنا چاہتی بہر حال آپ کے لیے نصیحت ہے کہ اس مسئلے کا گہرائی سے مطالعہ کریں عرب علماء کے فتاویٰ پڑھیں اور سلف صالحین کے اقوال پڑھیں آُ کو مسئلہ سمجھ میں آ جائے گا۔۔۔کچھ اعمال کا ایصال ثواب جائز ہے اور کچھ کے بارے میں اختلاف ہے۔۔۔اور امت میں فروعی مسائل میں اختلاف کو برداشت کیا جاتا رہا ہے مسلمانوں کے کسی امام کو بدعت کا امام کہنا کتنا بڑا جرم ہے یہ آُ قراآن و حدیث کا صحیح علم حاصل کر کے جان سکیں گے۔۔والسلام مزید بات نہیں ہو گی آپ علم سے اور علماء سے رابطہ کریں۔۔۔
    http://www.islamqa.com
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  18. ابن حسیم

    ابن حسیم ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏اکتوبر، 1, 2010
    پیغامات:
    891
    بارک اللہ فی علمک وعملک۔

    بہت ہی عمدہ انداز بیاں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  19. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    24,494
    سسٹر ميرے خيال ميں انہوں نے اہل بدعت كا امام كہا ہے ۔۔۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  20. ابن قاسم

    ابن قاسم محسن

    شمولیت:
    ‏اگست 8, 2011
    پیغامات:
    1,718
    ہمارا نہیں خیال کہ اسلام سوال جواب سائٹ پر ایصال ثواب کو جائز بتایا گیا ہو۔ اسے فروعی مسئلہ جاننا ایک معنیٰ میں جرم کا ارتکاب کرنا ہے۔
    عقیدہ کے اس مسئلہ کو جاننا لازم ہے، ان کے لئے جو اسے جائز سمجھتے ہیں۔ فی الحال سمجھانے کے لئے وقت نہیں معذرت۔
    والسلام
     

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں