استاد محترم شیخ زبیر علی زئی حفظہ اللہ کے دفاع میں

ابن بشیر نے 'غیر اسلامی افکار و نظریات' میں ‏فروری 8, 2012 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. ابن بشیر

    ابن بشیر ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏جنوری 29, 2012
    پیغامات:
    268
    آل دیوبند کی یاوہ گوئی سے کون ناواقف ہے جو قرآن و حدیث اور صحابہ کرام کو بھی معافی نہیں دیتے بلکہ گالی گلوچ سے کام لیتے ہیں یہ عادت انھیں اپنے آباء سے ورثے میں ملی ہے دیوبندیوں کو جب اہل حق اہل حدیث کی کامیابی چہار سو نظر آتی ہے اور د؛ائل و براہین کے آگے بے بس ہو جاتے ہیں تو پھر ان کے پاس ایک ہی ہتھیار وہ ہے گالیاں دینا خواہ مدمقابل قرآن ہو یا حدیث صحابہ کرام رضوان اللہ اجمعین ہوں یا علماء حق اہلحدیث بس گالیوں کے سوا ان کے پاس ہے بھی کچھ نہیں

    یہی صورت انھوں نے استاد محترم شیخ زبیر علی زئی حفظہ اللہ کے ساتھ اپنائی کسی میں یہ تو ہمت نہ رہی کہ محترم شیخ صاحب کی کتب کا دلائل کی روشنئ ردکریں بس اپنی طرف سے جھوٹ بنا کر گالیاں دینی شروع کر دیں ۔

    اے آل دیوبند!تم کو گالیاں مبارک اور ہمیں قرآن و حدیث کادفاع مبارک ۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    آل دیبوبند کی تحریر کا نمونہ دیکھیں

    زبیر علیزی کذاب کا امام ابوحنیفہ کو دو دفعہ ابو خبیثہ لکھنا
    زبیر علیزی کی کچھ ویڈیوز غیر مقلدین نے انٹرنیٹ پر لگا رکھی ہیں ۔ اور واللہ اسکی شکل دیکھ کر پتا چلتا ہے کہ اسکے چہرے پر پھٹکار برس رہی ہے ۔
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    امت مسلمہ یہ دیکھ کر حیران تو ہوتی ہوگی کہ کیسے یہ دین کے دشمن آل دیوبند ، حدیث کے داعی اور بدعات کو رد کرنے والے پر کیسے بے ہودہ الفاظ استعمال کر رہے ہیں انھوں نے تو صحابہ کرام کو بھی معاف نہیں کیا ہم کون ہیں /
    ہمارا ایمان ہے کہ قرآن و حدیث پر عمل کرنے والے اور اس کی طرف دعوت دینے والے کے چہرے پر رونق اور رحمت خدا وندی اترتی ہے رہی پھٹکار تو وہ ان لوگوں پر اترتی ہے جو قرآن وحدیث کی مخالفت میں کمر بستہ ہیں جھوٹ کو سفید بنانے میں اپنی زندگیاں وقف کئے ہوئے ہیں

    قرآن وحدیث سے مذاق کرنے والے ہر جگہ مخالفت کرتے نظر آتے ہیں یہاں قرآن وحدیث کی مخالفت کی ہے کیونکہ کسی کی شکل و صورت پر عیب جوئی کرنا حرام ہے اصل معیار عمل ہیں مگر افسوس کہ آل دیوبند ایک احسن تقویم اور قرآن و حدیث کی خاطر اپنی زندگی وقف کرنے والے اور لوگوں کو بدعات و خرافات سے باخبر کرنے والے پر اس طرح کے الفاظ بولتے ہیں ۔یہ تو کل قیامت کو انصاف ہوگا کہ جو تقلید امام کی آڑ میں بے ہودہ مسائل کو دین بناتے تھےا ن کے چہروں پر پھٹکار پڑتی ہے یاقرآن وحدیث کو اپنا زندگی کا مقصد بنانے والے کے سر پر عزت کا تاج سجایا جایا جائے گا ۔ان شاء اللہ
    اے آل دیوبند !ایسی حرکتوں سے رک جائیں ورنہ تمہارے اہل علم کی کرتوتوں سے ہم اچھی طرح واقف ہیں ۔
    حلالہ کرنے والے آل تقلید کے چہرے کس طرح نورانی ہو سکتے ہیں !
    کسی کی رنگت پر حکم لگانا تمہارا کام ہے اس کو امام بنا نا جس کی بیوی خوبصورت ہو اس طرح انسانیت کا احترم فقہ حنفی پامال کرتی ہے ۔ اور رنگت کا کوئی معیار نہیں اصل معیار عمل کا ہے کون قرآن و حدیث کا پابند ہے وہ سرخرو ہے خواہ وہ بلال حبشی رضی اللہ عنہ ہواورجو مخالفت کرتا ہے وہ خسارے میں ہے دونوں جہانوں میں۔ خواہ وہ ابو لہب ہی کیوں نہ ہو
    تمہارے پاس کیا پیمانہ ہے جس سے تمہیں پھٹکاروں کا علم ہو جاتا ہے لگتا ہے پہلے اپنے چہرے دیکھوں ؟!

    تقابل اور آخری بات

    استاد محترم حافظ زبیر زئی حفظہ اللّہ نے تو الحدیث رسالے کی پشت پر (ہمارا عزم ) بالکل صاف لکھا ہے کہ قرآن و حدیث اور اجماع کی برتر ی سلف صالحین کے متّفقہ فہم کا پرچار۔ اتباع کتاب و سنّت کی طرف والہانہ دعوت ۔قرآن و حدیث کے ذریعے اتّحاد امّت کی طرف دعوت ۔

    مزید تفصیل کے لیئے دیکھیں (فتاوی اہل حدیث ۱/۶۹ماہنامہ الحدیث ۱/۴)


    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    اہل تقلید کے تینوں گروپ (،حنفی ،بریلوی و دیو بندی )مخصوص مقاصد کے لئے حدیث پر کام کرتے ہیں مثلا ترجمہ ،تشریح یا مدارس میں دورہ حدیث اس سے دفاع حدیث مقصد نہیں ہوتا بلکہ توہین حدیث کا فریٖضہ سر انجام دیتے ہیں اسی پر کچھ حوالے پیش خدمت ہیں ۔
    مظہر نانوتوی ،رشید احمد گنگوہی کو کہا کرتے تھے :’’حدیث تو آپ کے سامنے آکر حنفی ہوجاتی ہے ۔(قصص الاکابر ص١٤٢،طبع المکتبۃ الاشرفیہ لاہور )
    حسین احمد مدنی نے کہا :’’امام صاحب سے متون تو منقول ہئں دلائل منقول نہیں ہیں لہذا دلائل کا تسلیم کرنا ہم پر ضروری نہیں ہے ۔‘‘(تقریر ترمذی اردو ص ٧٢ طبع کتب خانہ مجیدیہ ملتان )
    زکریہ کاندہلوی آپ بیتی میں لکھتے ہیں :قانون تعلیم یہ تھا کہ ہر حدیث کے بعد یہ بتانا ضرری تھا کہ یہ حدیث حنفیہ کے موافق ہے یا مخالف ۔اگر خلاف ہے تو حنفیہ کی دلیل اور حدیث پاک کا جواب ،یہ تمام گویا حدیث کا جزو لازم تھا ۔‘‘(آپ بیتی نمبر ١ص٣٠طبع مکتبہ رحمانیہ لاھور )
    ابن ابی العز الحنفی فرماتے ہیں :فطائفۃ قد غلت فی تقلیدہ فلم تترک لہ قولا وانزلوہ منزلۃ الرسول صلی اللہ علیہ وسلم وان اورد علیھم نص مخالفۃ قولہ تاولوہ علی غیر تاویلہ لیدفعوہ عنہ ۔(الاتباع :٣٠)
    تحریف کرنی پڑی تو کی قرآن میں بھی اور حدیث میں
    دیکھے
    قرآن وحديث میں تحریف

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    قارئین فیصلہ کریں کہ حدیث کا دفاع کون کرتا ھے اور حدیث کی توھین کون کرتا ہے ؟

    اور پھٹکار کا مستحق کون ہے ہر عقلمند کو علم ہے !
    اللہ کی توفیق خاص سے راقم اپنیزندگی میں کسی فرق باطلہ کو قرآن و حدیث کے داعی کو بات نہیں کرنے دے گا ان شاء اللہ
    علماء اہل حدیث کو گالی دینے والا قرآن و حدیث کے داعی کو گالی دیہتا ہے ۔!!!
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
  2. ابن حسیم

    ابن حسیم ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏اکتوبر، 1, 2010
    پیغامات:
    891
    جزاکم اللہ خیرا۔
    حالانکہ یہ بات روز روشن کی طرح واضح ہے انٹرنیٹ پر مختلف مقالات، ویدیوز، آدیوز موجود ہیں کہ شیخ زبیر علی زئ تو کیا اہل حدیث کا اک ادنی سا طالب علم بھی امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ کے نام کے ساتھ ہمیشہ رحمہ اللہ لکھتا ہے۔ اور جو مبہم سا کاغذ کا ایک ٹکڑا انہوں نے اپ لوڈ کیا ہے۔ اسکی کیا حیثیت ہے جبکہ شیخ صاحب کے انٹرنیٹ پر موجود بیانات اس الزام کی واضح تردید ہیں۔
     
  3. بابر تنویر

    بابر تنویر -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏دسمبر 20, 2010
    پیغامات:
    7,320
    مذکورہ تھریڈ میں جناب شاہد نذیر نے اس پوسٹ کے ذریعے اس خط کی اصلیت سے پردہ اٹھا دیا تھا۔
     
Loading...

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں