سعید احمد کاظمی نے تسکین الخوطر میں فتح الباري شرح صحيح البخاري أبواب صفة الصلاة » باب التشهد في الآخرة سے نقل کیا نحن نتبع لفظ الرسول بعينه الذي كان علمه الصحابة . ويحتمل أن يقال على طريق أهل العرفان : إن المصلين لما استفتحوا باب الملكوت بالتحيات أذن لهم بالدخول في حريم الحي الذي لا يموت فقرت أعينهم بالمناجاة، فنبهوا على أن ذلك بواسطة نبي الرحمة وبركة متابعته فالتفتوا فإذا الحبيب في حرم الحبيب حاضر فأقبلوا عليه قائلين : السلام عليك أيها النبي ورحمة الله وبركاته. انتهى. اس عبارت سے عقیدہ حاضر ناضر ثابت کرنے کی کوشش کی ہے۔ آپ کی کیا رائے ہے اس میں
یہ علم بلاغہ کا اصول ہے کہ حاضر سے غائب اور غائب سے حاضر کی طرف التفات ہو تاہے ‘ اسی طرح تصور اور مجاز کو حقیقت حال سے تعبیر کر دیا جاتا ہے ۔ لہذا اس عبارت سے حاضر ناظر ہونا ثابت نہیں ہوتا ‘ بلکہ تصوراتی دنیا کی معراج ثابت ہوتی ہے ۔