اردو مجلس کے خلاف طاھراسلام عسکری صاحب کے پروپیگنڈا کے متعلق وضاحت

ابوعکاشہ نے 'ضروری اعلانات' میں ‏اکتوبر، 21, 2015 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. عفراء

    عفراء webmaster

    شمولیت:
    ‏ستمبر 30, 2012
    پیغامات:
    3,738
    جس بیچارے نے بھی یہ اڑائی ہے غالبا اس کا خیال ہو گا چونکہ اردو مجلس دیگر فورموں کی طرح عوام سے اخراجات کے لیے چندہ جمع نہیں کرتی اس لیے یقینا سعودیہ کی وزارت پیسہ دیتی ہوگی جو اتنے بے نیاز ہیں :)
    افسوس ہوا ایسی سوچ پر۔
    مسکینوں کو اردو مجلس انتظامیہ کے اخلاص کے عالم کی ہوا بھی نہیں لگی!
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 4
  2. خضر حیات

    خضر حیات رکن اردو مجلس

    شمولیت:
    ‏اگست 23, 2014
    پیغامات:
    11
    لو جی عکاشہ بھائی ! آپ کی بات کے سامنے سر تسلیم خم ہے، آپ اپنا دعوت و تبلیغ کا کام جاری رکھیں ۔
    دعا ہے کہ اللہ تعالی اردو مجلس فورم ، صراط الہدی فورم ، محدث فورم بلکہ سلفی دعوت و فکر رکھنے والے تمام فورمز کو دن دوگنی رات چوگنی ترقی عطا فرمائے ، اور تمام کو حاسدین کے شر سے محفوظ فرمائے ۔ اگر ہم میں سے کسی کی بھی ’’ ذات ‘‘ یا ’’ مزاج ‘‘ دعوت و تبلیغ میں رکاوٹ بن رہا ہے تو اللہ تعالی ہمیں اصلاح کی توفیق عنایت فرمائے ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
    • متفق متفق x 1
  3. عطاءالرحمن منگلوری

    عطاءالرحمن منگلوری -: ماہر :-

    شمولیت:
    ‏اپریل 9, 2012
    پیغامات:
    1,388
    کسی اور محاذ پر ہوں ورنہ اس جنگ میں حسب توفیق حصہ لے کچھ نہ کچھ ثواب حاصل کر لیتا.ظن المؤمنون خیرا. اس طرح کی بحث سے مبتدی قارئین پر اچھے اثرات مرتب نہیں ہوتے.فورم پر یر فکر و نظر کے لوگ موجود ہوتے ہیں اور مضامین شیئر کرتے رہتے ہیں.جو بات اچھی لگے لے لو.جو اچھی نہ لگے نظرانداز کردو یا وجادلھم بالٹی ھی احسن کے مطابق گفتگو کرو.الزام تراشی یا بہتان تراشی اس وقت زیادہ بری ہے جب پس پشت بھی ہو.مطلب کہ متعلقہ فورم کے علاوه ہو.اور اہل علم کے درمیان ہو تو ظلم ہی ہے.پھر ہم جیسے سادہ لوح کم علم اورجذباتی لوگوں سے کیا گلہ جو بات بات پہ طوفان کھڑا کر دیتے ہیں.
    دعا ہے کہ معامله افہام و تفہیم سے نمٹ جائے.
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
  4. زبدالرحمن

    زبدالرحمن -: محسن :-

    شمولیت:
    ‏جون 27, 2010
    پیغامات:
    162
    اسلام علیکم
    بہنا جی جس فورم پر عسکری صاحب نے یہ پوسٹ لگائی وہاں ان کو اس پوسٹ میں کسی نے عزت نہ دی صر ف ایک لائک ملا وہ بھی ایک شیعہ کا اور اسی نے ان کے حق میں ایک دو جواب بھی دیے باقی سب نے ان سے اختلاف ہی کیا جب لوگوں کی طرف سے ان کی پوسٹ کو ڈسلائک کیا جانے لگا تو عسکری صاحب نے اس پوسٹ کو مقفل کرنے کہنا شروع کردیا انہوں نے اس پوسٹ میں امام اور علیہ السلام بھی لکھا جب اس پر بھی ان سے کہا گیا تو وہ اس کو بھی حزف کرنے کی بات کرنے لگے انتظامیہ نے اس پوسٹ کو مقفل نہ کرنے کی وجہ بتائی کے اب دوسری طرف سے بھی جواب آنے دیں اب اس پوسٹ کا پوسٹ مارٹم شروع ہو نے کو ہے
    عسکری صاحب کہتے ہیں وہ پہلے دیوبندی تھے ان کی شروع کی ہوئی پوسٹ کو بہت کم پسند کیا جاتا ہے اور رپلائی میں تو ان کو خوب لتاڑا جاتا ہے وجہ ان کا نقط نظر سلفیوں سے کچھ مختلف ہونا
    نوٹ میں اس فورم ترجمان نہیں ہوں اور ہی انتظامیہ کا حصہ ہوں میں نے جو وہاں دیکھا وہ بیا ن کردیا واللہ عالم
     
    Last edited: ‏اکتوبر، 22, 2015
    • پسندیدہ پسندیدہ x 5
  5. فلک شیر

    فلک شیر رکن اردو مجلس

    شمولیت:
    ‏جولائی 25, 2015
    پیغامات:
    27
    آمین
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  6. فلک شیر

    فلک شیر رکن اردو مجلس

    شمولیت:
    ‏جولائی 25, 2015
    پیغامات:
    27
    اللہ تعالیٰ ہم سب کے حال پہ رحم فرمائیں
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  7. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    13,534
    سرتسلیم خم ہوتا تو آپ رپلائی نا کرتے ۔
    ویسے بھی میں آپ سے حق بات کی توقع کرر رہا تھا اور امید تھی کہ آپ طاھر عسکری صاحب کی کذب بیانی اور ایک ایسا فورم جو کئی سال سے دعوت قرآن و سنت میں پیش پیش ہے، کم ازکم اظہار افسوس ہی کردیتے ۔ لیکن شاید آپ نے اس حق کودبانے میں ہی بہتری سمجھی ۔ اس کی ایک مثال آپ کی شیئر کی گئی عربی عبارت بھی ہے ۔ جس کی آ پ نے ابھی تک وضاحت نہیں کی ۔بہرحال شکریہ ۔
    اردو مجلس فورم کے لئے آمین ۔ کیونکہ اس فورم کے بانی ثقہ ہیں ۔ اور ان کے بارے میں ہم اچھی طرح جانتے ہیں کہ وہ متبع قرآن وسنت تھے ۔اردو مجلس کے مقاصد میں انہوں نے دعوت دین کے لئے قرآن و سنت اور فہم سلف صالحین کو لازم لکھا تھا ۔ فورم میں شامل دینی ، دعوتی مواد ، مباحث اس کے شاہد ہیں ۔ مزید ان کی انتظامیہ میں شامل آج تک کسی فرد نے کسی فورم لئےیا کسی شخص کے لئے ناصبی ، رافضی ، تکفیری کا لفظ استعمال نہیں کیا ۔چاہے ان اس کا تعلق اہل علم سے رہا ہوں یا غیر سے ۔ جبکہ باقیوں کا کردار کیا ہے ، اور کیا رہا ہے ۔سب کے سامنے ہے ۔
     
    • متفق متفق x 1
  8. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    13,534
    جزاک اللہ خیرا ۔ بجا فرمایا ۔اصل میں کسی کو شوق نہیں ہوتا نا ہی وقت ہوتا ہے کہ وہ اپنے وقت کو بنجر زمین پر ضائع کرے ۔ دعا کریں کہ اللہ مفسدین کوہدایت دے ۔
    لیکن میں اس تھریڈ کا مطالعہ کرنے والوں سے یہی توقع رکھتا ہوں کہ غلط کو غلط کہیں گے ۔ غلط یہ ہے کہ ایک شخص نے فورم پر ، اس کی انتظامیہ پر ، اس کے دعوت دین کے کام پر بغیر کسی دلیل اور برہان کےالزام تراشی کی ۔پروپیگنڈہ کیا ۔ اس کی وضاحت اس تھریڈ میں کی گئی۔ لیکن لوگ عموما غلط بات پر مصلح بن کر پہنچ جاتے ہیں ۔ لیکن حق کہنے کی جرات نہیں رکھتے ۔جو کہ بذات خود ظلم ہے ۔یقننا اللہ کھلے عام برائی کو پسند نہیں کرتا ۔ لیکن ظلم اور زیادتی حد سے بڑھ جائے ، عدل نا کیا جائے تو اس کا فیصلہ اور رد ضروری ہوجاتا ہے ۔ اگر کسی کو یہ بات سمجھ نہیں آتی تواس میں میرا قصور نہیں ۔ہمیں سمجھا دیں کہ کیا وہ اپنے لئے ، اپنی ذات کے لئے ، اپنے دین ویمان کے لئے ، اپنے والدین ، اپنے گھر پرہونے والے ظلم پر بھی غیرجانبداررہیں گے اور صرف نصیحت کرنے پر اکتفا کریں گے ؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 3
    • متفق متفق x 2
  9. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    24,106
    درست کہا اللہ تعالی نیت سے واقف ہے۔
    موصوف نے رافضیوں میں بہت محنت سے جگہ بنائی ہے۔ اتنے بڑے عالم ہیں کہ مراثی میر انیس پر تقریب ہوتی ہے تو رافضی ادیبوں کی جوتیوں میں جگہ ملتی ہے۔ میر انیس جیسے رافضی مشرک مرثیہ و نوحہ گو شاعر کی یاد میں تقریب کا آغاز ان کی تلاوت قرآن سے ہوتا ہے جب کہ مشرک، ماتم و نوحہ کرنے والے پر نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی وعید سب کو معلوم ہے۔ اور مرثیہ کہنے کا کیا حکم ہے شاید فضلائے جامعہ کے نصاب میں شامل نہیں۔ اللہ کی شان ہے شاہان اودھ کے درباری رافضی ماتمی شاعر کی یاد مناتے ہیں محدث فورم کے "عالم" رکن، یہ ہے ان کا مبلغ علم و عمل۔ اس سے سمجھ جائیں کہ ان کو دوسرے ناصبی کیوں لگتے ہیں؟ خدا گنجے کو ناخن نہ دے کہ یہ اپنی ہی گنج زخمی کرتا ہے۔ محدث فورم کا نام خوب روشن ہو رہا ہے۔ اللہ کی لعنت ہو ان پر جو صحابہ کرام رضی اللہ عنہم کی اہانت کرنے والوں سے تعلقات بناتے پھرتے ہیں۔ رہے ان کے رافضی اور مشرک ساتھی جو ان کو دادد دے رہے ہیں تو خواجے کے گواہ مینڈک ہوتے رہیں فرق نہیں پڑتا۔
    [​IMG]
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 3
    • معلوماتی معلوماتی x 2
  10. اعجاز علی شاہ

    اعجاز علی شاہ -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏اگست 10, 2007
    پیغامات:
    10,214
    محترم جناب خضر حیات بھائی
    آپ کے بارے میں جہاں تک مجھے معلومات ہیں آپ جامعہ اسلامیہ کے طالب علم ہیں، آپ کی دل سے قدر کرتا ہوں لیکن سارا مسئلہ مذکورہ طاہر اسلام عسکری صاحب کا ہے !
    جس اصول کے تحت وہ اردو مجلس فورم پر ناصبیت کا فتوی لگارہے ہیں صرف ایک تھریڈ کی وجہ سے اسی اصول کو اگر اپنا جائے تو جہاں پر طاہر اسلام صاحب رجسٹر ہیں وہاں پر تو شیعہ اور بریلوی ممبرز بھی ہیں تو کیا ہم یہ کہہ سکتے ہیں کہ سلفیوں کے بھیس میں شیعہ ! جبکہ اردو مجلس پر کوئی تکفیری، بریلوی یا شیعی آپ کو نہیں ملے گا !
     
    • متفق متفق x 1
    • مفید مفید x 1

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں