مشترکہ خاندانی نظام : نقصانات وحل

مقبول احمد سلفی نے 'مثالی معاشرہ' میں ‏دسمبر 12, 2016 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    24,106
    جزاکم اللہ خیرا۔ ان مسائل کی وجہ سے سب زیادہ پامالی حدود اللہ کی ہو رہی ہے۔ بے حجابی سے لے کر اختلاط اور ظلم تک انتہائی تشویش ناک مسائل اٹھ رہے ہیں۔ میرے لیے یہ بہت اطمینان کا باعث ہے کہ ہمارے محترم علما اس موضوع پر آگہی دے رہے ہیں۔ اللہ کرے یہ شعور تیزی سے پھیلے۔
    حجاب پر بات کرتے ہی طالبات سے یہ جواب ملتا ہے کہ ہمارے گھر والے ہی حجاب کی اجازت نہیں دیتے کیوں کہ ایک گھر میں اتنا اہتمام کرنا مشکل ہے۔نتیجتا محرم نامحرم کی تمیز مٹ چکی ہے۔ کم ہی خواتین ہیں جن کو یاد ہے کہ کون سے افراد ان کے محرم ہیں اور کون نامحرم۔ میرا نہیں خیال کہ اس کا تعلق دولت یا غربت سے ہے۔ بہت غریب گھرانوں میں بھی عمل کرنے والے کر رہے ہیں۔ اگر افراد باشعور اور تربیت یافتہ ہوں گے تو ان شاءاللہ ایک گھر میں ہی اسلامی حدود کو قائم رکھیں گے۔ ضرورت ہے کہ خاندان کے تمام افراد تک شعور عام کیا جائے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
  2. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    24,106
    پردے کے لیے کنکریٹ کی دیوار ضروری نہیں، کپڑے کے پردے سے بھی عارضی آڑ قائم کی جا سکتی ہے جس کا سب گھروالوں کو علم ہو کہ دوسری جانب جانا ہے تو اجازت لے کر۔ یہ مسئلہ پیسے سے زیادہ تربیت اور شعور کا ہے۔
     
    • متفق متفق x 1
  3. Bilal-Madni

    Bilal-Madni -: منفرد :-

    شمولیت:
    ‏جولائی 14, 2010
    پیغامات:
    2,458
    مشترکہ خاندانی نظام میں کوئی برائی نہیں مسئلہ منیجمنٹ کا ہے جو صیح نا ہو تو ہزار مسائل پیدا ہو جاتے ہیں اگر گھر کا سربراہ دینی سمجھ رکھتا ہو توگزارہ ہو سکتا ہے
     
    • متفق متفق x 2

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں