مقبوضہ کشمیر بھارتی فوج نے نہتے احتجاجی مظاہرین اور ایمبولینسوں پر گولیاں برسا دیں

عائشہ نے 'اسلام اور معاصر دنیا' میں ‏جولائی 10, 2016 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    23,977
    حالیہ دنوں میں حزب المجاہدین کمانڈر برہان وانی کی شہادت کے بعد احتجاجی مظاہروں اور پولیس سے نہتے کشمیریوں کی جھڑپوں کے واقعات میں اضافہ ہو گیا تھا۔ آج بھارتی فوج نے ظلم کی انتہا کرتے ہوئے نہتے مظاہرین پر گولیاں برسا دیں جس کے نتیجے میں اب تک گیارہ کشمیری شہید اور درجنوں زخمی ہو چکے ہیں۔(اعدادوشمار بشکریہ الجزیرہhttp://www.aljazeera.com/news/2016/...-fire-kashmir-protesters-160709125142182.html ) اس دوران جو ایمبولینسیں امدادی سرگرمیوں میں مصروف تھیں ان کو بھی نہیں بخشا گیا اور امدادی عملے کو بھی خون میں نہلا دیا گیا۔انا اللہ وانا الیہ راجعون۔
     
  2. مریم جمیلہ

    مریم جمیلہ رکن اردو مجلس

    شمولیت:
    ‏مارچ 26, 2015
    پیغامات:
    111
    انا لله وانا اليه راجعون۔ اللہ تعالی کشمیر کے مسلمانوں کی مدد فرمائیں اور ظالموں کو ان کے انجام تک پہنچائیں۔
     
  3. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    23,977
    آمین۔ کشمیر کے محاصرے، کرفیو اور ظلم وتشدد کی سیاہ رات کو 7 دن ہو چکے ہیں، 40 نہتے کشمیری شہید، 1050 سے زائد زخمی ہو چکے ہیں۔ کرفیو کی وجہ سے لوگ غذائی کمی کا شکار ہو رہے ہیں۔ ہسپتالوں میں زخمیوں کا ہجوم ہونے کی وجہ سے کشمیری ہسپتالوں میں ڈاکٹرز اور پیرا میڈیکل سٹاف کی گرمیوں کی چھٹی منسوخ کر دی گئی ہے۔ انٹرنیٹ اور موبائل سروسز پر کہیں جزوی اور کہیں کلی پابندی ہے۔ خاندان اپنے لاپتہ افراد کی تلاش میں شدید مشکلات کا شکار ہیں۔
     
  4. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    23,977
    انڈین میڈیا بھی چلا اٹھا۔ انڈیا کے این ڈی ٹی وی کی ایک رپورٹ
     
  5. انا

    انا ناظمہ خاص

    شمولیت:
    ‏اگست 4, 2014
    پیغامات:
    1,274
    انا للہ و انا الیہ راجعون ۔ افسوس صد افسوس ۔مجھ سمیت ہماری قوم قندیل بلوچ پر رو رہی تھی جب معصوم انشا ملک کو گھر کے اندر سے ہی گولیوں کا نشانہ بنایا گیا۔ اتنا ظلم اور انٹرنیشنل میڈیا سمیت سوشل میڈیا پرپر بھی اس بچی کے لیے کوئی آواز نہیں ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  6. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    23,977
    آوازیں تو بہت اٹھ رہی ہیں، لیکن پاکستانی آواز جتنی توانا ہونی چاہیے تھی نہیں ہے۔
    کشمیری کرفیو، فون،پریس بین کے باوجود بہت اچھے طریقے سے اپنی مشکلات دنیا تک پہنچا رہے ہیں بہت با ہمت قوم ہے۔
    ابھی حال میں زخمیوں اور شہدا کا سروے ہوا ہے اس کی رپورٹ
    “Most of the martyrs are teenaged youth besides three women and became victims of target firing by CRPF, Indian army and SOG of Police,”
    “Most of the victims of this barbarity have received bullets and pellets on their vital parts above the legs which have led either to their death or permanent disability,” the statement detailed.
    http://www.kashmirlife.net/kashmirn...-have-targeted-vital-parts-of-victims-111966/
     
  7. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    13,118
    جو لوگ یہ کہتے ہیں کہ پاکستانیوں کو اب سمجھ لینا چاہیے کہ کشمیر ، کشمیر جہاد، کشمیر آزادی کے نام پر کشمیریوں کو دھوکہ دیا جارہا ہے ۔ اور اس دھوکہ کی شکار پاکستان او رکشمیر کی عوام ہے ۔ نام نہاد لشکری ، حزبی ،بدری دینی وسیاسی جماعتیں لوگوں کو دھوکہ دے رہی ہیں ، تو ان کی یہ بات تقریبا درست ہی معلوم ہوتی ہے
    ہم جانتے ہیں کہ 1990 کی دہائی میں شروع ہونےو الی تحریکوں نے کشمیریوں کو کچھ نہیں دیا ۔کشمیریوں کو لاشیں اور پاکستانیوں کو نام نہاد جہادی اور تکفیری دیے ۔ کچھ پتا نہیں کرنا کیا ہے ۔کوئی روڈ میپ نہیں ۔ صرف چیخ و پکار ہے ۔ مقصد صرف انڈیا کو لعن طعن کرنا ہے ۔ خود کچھ نہیں کرنا ۔آنے والے چالیس پچاس سالوں میں کشمیر ایسے ہی رہے گا ۔دینی جماعتیں چندہ اکٹھی کرتی رہیں گی اور سیاسی جماعتیں ووٹ ۔
     
    • متفق متفق x 1
  8. انا

    انا ناظمہ خاص

    شمولیت:
    ‏اگست 4, 2014
    پیغامات:
    1,274
    وہ لوگ تو الحمداللہ اپنی بھرپور کوشش کر رہے ہیں ۔ جی پاکستانی آواز کے علاوہ باقی دنیا بھی اس موضوع پر بات ہی نہیں کرنا چاہتی ۔ ایدھی صاحب کا انتقال ہوا تو ہر شخص افسردہ تھا ۔ کسی حد تک انٹریشنل میڈیا نے بھی کووریج دی۔ فیس بک وغیرہ پر ہر جگہ انہی کے متعلق پیغامات تھے۔ ان کے فوری بعد قندیل بلوچ کی خبر بھی اتنے ہی زور و شور سے سامنے لائی گئی۔ یہاں تک کہ ہمارے ہاں کا جو مقامی اخبار ہے اس نے قندیل بلوچ کی honor killing کے ساتھ ہیڈلائن دے دی (میں نے چار باتیں ادھر سنا دیں تھیں لیکن پاکستانی خود اپنے اور اپنے وطن کے دشمن ہوئے ہیں آپ غیروں کو کیا کہیں)لیکن کشمیر میں اس قدر ظلم ہوا اور اس پر سبھی خاموش ۔نہ میں نے سوشل میڈیا پر اتنا احتجاج دیکھا ، نہ یہاں پاکستانی کمیونٹی میں ۔ شاید ہی یہاں کسی کو خبر ہو کہ ظالموں کی پیلیٹ گن کی وجہ سے کتنے لوگوں کی جانیں اور بینائی چلی گئی۔ یہاں مجلس پر ویڈیو دیکھنے کے بعد میں نے پھر اس اخبار کو لکھا کہ کچھ خبر اس کشمیری بچی کی بھی بتا دیتے۔ جس پر مکمل خاموشی ہی ہے۔ اور ان لوگوں کی خاموشی تو سمجھ بھی آتی ہے۔ ان کا میڈیا دشمنی میں اتنا آگے ہے کہ صرف وہی خبریں بتاتا ہے جس سے اسلام اور مسلمان ملکوں کا نام بدنام ہو سکے۔ لیکن مجھے اپنے لوگوں کی خاموشی پر بہت دکھ ہوا۔
     
    • متفق متفق x 2
  9. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    23,977
    14 سالہ انشاء ملک ہفتہ بھر پہلے تک پیلیٹ گن کے وار کا نشانہ بننے والی سب سے کم عمر کشمیری تھی، پچھلے ہفتے اس سے بھی کم عمر 13 سالہ میر عرفات اور 8 سالہ آصف پیلیٹس سے شدید زخمی ہو کر معذور ہو گئے ۔ اور کل پرسوں کی خبر کے مطابق بھارتی بربریت کا نشانہ بننے والوں میں 4 سالہ بچے بھی ہیں۔
    http://www.hindustantimes.com/india...-as-4-years/story-1tMf1PBrubqxTw3f5V3IgL.html
    http://www.siasat.com/news/kashmir-pellet-gun-victims-young-4-years-989648/
    کشمیر میں مسلسل کرفیو، نیٹ فون اخبار چھپنے پر پابندی کی وجہ سے شہدا اور زخمیوں کی مکمل تفصیلات دنیا تک پہنچنے میں دیر لگ رہی ہے۔ سوشل میڈیا ہی خبر کا واحد ذریعہ رہ گیا ہے یا کچھ کشمیری اخباروں کی ویب سائٹس پابندیوں کے باوجود خبر پہنچانے میں کامیاب ہو رہی ہیں۔
     
  10. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    13,118
    خیر،پاکستانیوں کو توحورالعین کی تلاش ہے ،ان کے علماء اور بزرگوں کو حقائق سے باخبر رہنے یا رکھنے میں کوئی دلچسپی نہیں ،وہ کیا اس پوسٹ پرردعمل ظاہر کریں گے ۔ ہاں یہ ضرور سوچ رہے ہوں گے کہ یہ شخص جہاد کا مخالف اورمجاہدین کا دشمن ہے، سوتے رہو : )
    لیکن اس تجزیہ پر ایک ہندوستانی بھائی متفق ہیں ، شاید پچھلے دو سالوں میں پہلی بار یہ معجزہ ہوا ہے کہ وہ میری پوسٹ پر تشریف لائے ہیں ۔ ورنہ ہمیشہ انتظامی رکن کے مخالفین کی حوصلہ افزائی کرتے رہے ہیں ۔یہ الگ بات ہے کہ متفق ہونے کے لئے ضروری ہے کہ آپ اس "موقف" کے تعلق سے مصدقہ معلومات رکھتے ہوں ۔
    جو لوگ یہ سمجھتے ہیں کہ ہندوستانی مسلمانوں کو پاکستانیوں سے محبت ہے ۔ وہ خوش فہمی میں مبتلا ہیں ۔لیکن پاکستانیوں کو ان سے اندھی محبت ہے ۔ ہر اچھے برے کام کا کریڈٹ انہیں ٹرانسفرکردیتے ہیں ۔ یہ کہتے ہوئے کہ یہ سب تمہارا کرم ہے آقا کہ بات اب تک بنی ہوئی ہے ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
    • ناپسندیدہ ناپسندیدہ x 1
  11. طالب علم

    طالب علم -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 24, 2007
    پیغامات:
    901
    السلام علیکم!
    پیشگی معزرت کے ساتھ کچھ لکھنا چاہوں گا کہ مجھے کشمیرکے معاملے پر منافقت ہی منافقت نظر آتی ہے۔ شاید کہ میں بھی ان منافقوں میں سے ایک ہوں۔۔۔۔
    =====================
    ہمارے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں تعصب و قومیت سے دور رہنے کا کہا ہے لیکن پاکستانی آزاد کشمیر میں جائیں تو ادھر کے لوگ پوچھتے ہیں "اے کے نے او یا پاکے نے او" یعنی آزاد کشمیر کے ہو یا پاکستان کے۔۔۔۔۔ لیکن اس کا یہ مطلب بھی نہیں کہ پاکستانی لوگ ان کے بارے میں تعصب نہیں رکھتے۔۔۔

    ہمیں بچپن سے ہی "مطالعہ پاکستان" کے نام پر جھوٹ، سچ ملا کر پڑھایا جاتا ہے، صرف اپنے مطلب کا سچ پڑھایا جاتا ہے بعض قوموں کو غیور، بعض کو جفا کش، بعض کو بہادر وغیرہ وغیرہ۔۔۔۔ جیسا کہ یہ ایک جھوٹ کے کشمیریوں کی کثرت پاکستان کے ساتھ الحاق کرنا چاہتی ہے جبکہ اس کی بجائے سچ یہ ہے کہ ایک کثیر تعداد خودمختاری چاہتی ہے جبکہ انڈیا کے ساتھ ہی رہنے والوں اور پاکستان سے ملنے کی خواہش رکھنے والوں کی تعداد بھی موجود ہے۔

    آسان لفظوں میں یہ کہنا چاہوں گا کہ عام لوگوں میں یہ مشہور ہے کہ کشمیری لوگ "گرم ہو جا سی تھے ٹھس ہو جا سی" یعنی بندوق گرم ہو جائے گی تو خود ہی چل جائے گی کہ مصداق جتنا کشمیر آزاد ہوا ہے وہ بھی قبائلیوں وغیرہ نے ہی آزاد کروایا تھا۔ باقی ان کو تو United Kingdom میں جائیدادیں بنانے سے زیادہ دلچسپی ہے بہ نسبت اس کے کشمیر آزاد ہو


    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    2014 میں جمعہ طالب الرحمٰن شاہ صاحب کے پیچھے پڑھنے کا اتفاق ہوا اس وقت وہ سوالوں کے جواب دیا کرتے تھے، کسی نے سوال پوچھا تھا کہ مسئلہ فلسطین کے حل میں عرب ممالک کوئی کردار ادا کیوں نہیں کرتے؟ (شاید ممالک کی جگہ علماء تھا)


    انہوں نے جواب دیا کہ عرب علماء مسجد الحرام اور مسجد نبوی میں فلسطینی مسلمانوں کے لیے دعا اور اسرائیل کے لیے بددعا کرتے ہیں۔
    پھر انہوں نے کہا:
    کہ کیا فائدہ ہوا ان کے 25-30 بندے مروا کر اپنے 1200 سے زائد مروا لیے ۔۔۔۔۔۔
    اگر طاقت نہیں ہے لڑنے کی تو کیوں لڑتے ہو؟
    یا تو طاقت ہو لڑنے کی تو مار ڈالو، ایک کو بھی نہ چھوڑو جیسا کہ قیامت کے قریب ہو گا کہ ہر درخت پکارے گا کہ یہودی پیچھے چھپا ہے۔
    جب طاقت نہیں تھی لڑنے کی، صحابہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے پوچھتے تھے تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم ان کو کہتے تھے نمازیں پڑھو
    اور جب طاقت ملی تو جہاد کیا
    ------------------------
    رمضان المبارک کے خطبے کے اختتام پر ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے شاہ صاحب نے کہا تھا:

    اگر طاقت نہیں ہے تو پنگا کیوں لیتے ہیں حماس والے اسرائیل سے، اسرائیل پر میزائل برسا کر خود چھپ گئے اور وہ بمباری میں مسلمانوں کو شہید کرتا ہے، اگر لڑنے کی طاقت نہیں تو پنگا کیوں لیتے ہو؟

    جیسا کہ ہمارے لشکر والےانڈین فوجیوں کومار کر خود چھپ جاتے ہیں اور پھرانڈین فوج آتی ہے اور آ کر سارے گاوں کی عورتوں، بچوں، بوڑھوں اور مردوں کو اکٹھا کرتے ہیں اورخوبصورت جوان عورتوں کو علیحدہ کر لیتے ہیں اور وہ چھپے ہی رہتے ہیں کیونکہ وہ تو 'مجاہد' ہیں


    (معذرت چاہوں گا کہ مجھے پورے پورے الفاظ /فقرے یاد نہیں تھے، اپنی یاداشت اور اردو مجلس کی ایک سابقہ پوسٹ کے مطابق share کیا۔ الفاظ تلخ ہیں معذرت چاہوں گا یقینا بھائیوں بہنوں کو برا لگا ہوگا)
    ------------------------------------------------------------------

    باقی ہماری اسٹیبل---مش-منٹ بھی جب چاہتی ہے تو کشمیر کا جہاد شروع ہو جاتا ہے، کل روس بکھرتے دیکھا تھا اب انڈیا ٹوٹتے دیکھیں گے۔
    یا سارے پاکستان میں مسند احمد کی وہ روایت کہ میری امت کے دو گروہ جنت میں جائیں گے والی روایت کا پرچار کیا جاتا ہے
    یا اگر سیاسی گورنمنٹ کو ہلانا ہو دفاع پاکستان کونسل کے اجلاس شروع ہو جاتے ہیں، وغیرہ وغیرہ

    اگر آپ مجھے شاہ صاحبان کا مقلد نہ سمجھیں تو سید توصیف صاحب کا وہ طنزیہ جملہ یاد آتا ہے کہ جو انہوں نے جہاد کی تعریف کرتے ہوئے کہا تھا کہ
    "ایجنس ---یوں کی خاطر لڑنے والا نہیں، محمد الرسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی خاطر جہاد کرنے والا"
    --------------------------------------------
    باقی انڈیا کا ظلم اپنی جگہ ظلم ہے اس سے انکار نہیں لیکن منافقت سے اس کا مقابلہ نہیں کیا جا سکتاہے، کب تک ہمارے ارباب اقتدار ہمیں جھوٹ پلا کر اور جھوٹ کھلا کر یہ سمجھتے رہیں گے کہ کشمیر آزاد ہو جائے گا۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
    • ناپسندیدہ ناپسندیدہ x 1
    • معلوماتی معلوماتی x 1
  12. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    23,977
    مجھے حیرت ہے کہ وادی کشمیر کے حالیہ خونیں واقعات پر لوگ کس بے حسی سے سالوں پرانی مذہبی خطبے چسپاں کر رہے ہیں۔ ہوں گے آپ کسی مذہبی خطیب کے بے دام غلام لیکن خدارا انہیں جوتشی مت بنائیے جن کے صدیوں پرانے زائچے ہر نسل کے کام آتے رہیں۔ تازہ بہے خون کو کشمیری نہ مانیے انسانی سمجھ کر ہی کوئی ڈھنگ کی بات لکھ دیجیے ورنہ خاموش بھی رہا جا سکتا ہے۔
    جہاد اور عدم جہاد کی بحث کے لیے کوئی اور تھریڈ کھولا جا سکتا ہے یہاں سویلین کشمیریوں پر فائر کھولنے کے واقعات پر بات ہورہی تھی۔
     
    Last edited: ‏اگست 1, 2016
  13. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    23,977
    کشمیر میں آج کرفیو کا 15 دن ہے، کئی علاقوں میں دو جمعوں کی نماز نہیں ہو سکی کہ جامع مسجد پر تالا تھا۔ جنازے پر فائر کھولنے کے بعد کشمیر کے ہسپتالوں میں لائے جانے والے سویلین زخمیوں میں سے 56 کی وفات ہو چکی ہے۔ 3500 سے زائد زخمیوں کا علاج جاری ہے جن میں سے سینکڑوں معذور ہو چکے ہیں کیوں کہ چھروں نے ان کے اعضا کو چھید ڈالا ہے۔
    کرفیو کے باوجود احتجاج جاری ہے، حالیہ مظاہرے کسی ایک جماعت کے حامیوں کی جانب سے نہیں ہو رہے، کشمیر کی تین بڑی سیاسی جماعتوں کی جانب سے احتجاج کی مشترکہ کال دی گئی ہے۔ اس لیے یہ کہنا غلط ہے کہ حالیہ واقعات کسی ایک جہادی یا سیاسی جماعت کی بپا کی گئی شورش ہے۔ایک عام کشمیری کا جذبہ ہے کہ اس وقت عالمی میڈیا بھی کشمیر کی نیم دلانہ رپورٹنگ پر مجبور ہے۔
    پیلیٹ گنز کے عام شہریوں پر استعمال پر پوری دنیا کے شدیدرد عمل کی وجہ سے محبوبہ مفتی کو بالآخر آنسو بہا بہا کر متاثرین کے ساتھ تصویریں بنوانا پڑیں، بھارتی پارلیمنٹرینز کے وفد کو کشمیری ہسپتالوں کا دورہ کرنا پڑا اورخود انڈین سیاست دانوں نے اس کی مذمت کی۔
    http://www.kashmirlife.net/day-16-d...trocities-on-kashmiris-rasheed-to-goi-112189/
    http://www.risingkashmir.com/news/home-minister-arrives-on-2-day-visit-to-kashmir
    http://www.jandknow.com/news/fresh/072417898-shutdown-call-extended-upto-july-29-protest-programme
     
  14. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    23,977
    پریس ٹی وی کی رپورٹ جس کے اعدادوشمار تیزی سے بدلتی صورت حال کے سبب کچھ پرانے ہو چکے ہیں۔ افسوس انسانی جان کی قدر اتنی کم ہو گئی ہے۔۔۔
     
  15. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    23,977
    کشمیر میں کرفیو چوتھے ہفتے میں داخل ہو چکا ہے لیکن زخموں سے چور کشمیری قوم کا حوصلہ نہیں توڑا جا سکا، آزادی کی تحریک زور پکڑ رہی ہے۔ پرہجوم مگر پر امن مظاہرے معمول بن چکے ہیں۔
    [​IMG]
     
  16. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    23,977
    45 روز کا مسلسل کرفیو لگا کر بھی بھارت کشمیری عوام کو خاموش نہیں کروا سکا تو اب کشمیر میں بھارتی فوج کی مزید 7 7کمپنیاں بھیجنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔
    یہ ہے دنیا کی سب سے بڑی جمہوریت کا اپنے اٹوٹ انگ کے باسیوں سے سلوک۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  17. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    23,977
    Last edited: ‏ستمبر 29, 2016
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں