تنظیم اسلامی کے بانی ڈاکٹر اسرار احمد کا عقیدہ وحدت الوجود !

رفیق طاھر نے 'غیر اسلامی افکار و نظریات' میں ‏مارچ 16, 2012 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. رفیق طاھر

    رفیق طاھر علمی نگران ركن مجلسِ شوریٰ

    شمولیت:
    ‏جولائی 20, 2008
    پیغامات:
    7,943
    وحدت الوجود ایک انتہائی شرکیہ عقیدہ ہے ۔ جس کے بارہ میں "اہل السنہ" کی دو رائے نہیں ۔ تنظیم اسلامی کے بانی اور معروف مفسر قرآن جناب ڈاکٹر اسرار احمد اسی عقیدہ کے حامل تھے ۔
    وحدت الوجود کے اس عقیدہ کو ابن العربی صوفی نے پروان چڑھایا ہے ۔ وہ اپنی کتاب فصوص الحکم میں لکھتے ہیں :
    [font="_pdms_saleem_quranfont"]فأنت عبد وأنت رب
    یعنی تو بندہ ہے اور تو رب ہے ۔
    ڈاکٹر اسرار احمد صاحب ابن عربی کے اسی عقیدہ کو یوں پیش کرتے ہوئے اپنی تصنیف " ام المسبحات ص ۸۸" میں لکھتے ہیں :
    " میرے نزدیک اس کا حل وہ ہے جو شیخ ابن عربی نے دیا ہے ‘ جو میں بیان کر چکا ہوں ‘ کہ حقیقت وماہیت کے وجود کے اعتبار سے خالق ومخلوق کا وجود ایک ہے ، کائنات میں وہی وجود بسیط سرایت کیے ہوئے ہے ۔۔۔۔۔۔۔"
    یعنی ڈاکٹر اسرار صاحب کے نزدیک بھی خالق ومخلوق کا وجود ایک ہے ۔ گویا انسان خالق بھی ہے مخلوق بھی !
    یعنی وہی عقیدہ وحدت الوجود !
    اعاذنا اللہ منہا [/font]
     
  2. محمد عرفان

    محمد عرفان -: ماہر :-

    شمولیت:
    ‏جولائی 16, 2010
    پیغامات:
    759
    اعاذنا اللہ منہا
    اللہ ڈاکٹر صاحب کی مغفرت فرمائے آمین۔۔
     
  3. اعجاز علی شاہ

    اعجاز علی شاہ -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏اگست 10, 2007
    پیغامات:
    10,324
    اللہ امت مسلمہ کو اس کفریہ عقیدہ سے دور رکھے۔
    ویسے جہاں تک ڈاکٹر اسرار احمد کا تعلق ہے تو یہ بات میں بتاتا چلوں کہ 2006 میں یا شاید 2007 کے اوائل میں ڈاکٹر ذاکر نائیک سعودی عرب آئے تھے تو میں بھی ان کے ساتھ ایک شیخ کے گھر گیا تھا میں نے یہ سوال اٹھا یا تو انہوں نے کہا کہ پہلے ان کا عقیدہ تھا لیکن بعد میں اصلاح کی۔
    اب انہوں نے رجوع کیا یا نہیں کیا یہ اللہ اور اس کے درمیان معاملہ ہے۔اللہ ان کو معاف کرے۔
    لیکن ہمیں ضرور ان کی اس غلطی کا ازالہ کرنا چاہیے کیوں کہ تصوف کی بنیادہی اس گندے عقیدے پر قائم ہے۔ تبلیغی نصاب یا فضائل اعمال میں ابن عربی جیسے گمراہ شخص کو "شیخ اکبر" جیسے القاب سے یاد کیا گیا ہے۔
     
  4. نصر اللہ

    نصر اللہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏دسمبر 19, 2011
    پیغامات:
    1,831
    میرے خیال سے اعجاز بھائی کی بات کسی حد تک درست ہے میں نے بھی ایک شیخ سے سنا ھے کہ انھوں نے رجوع کر لیا تھا اب کیا تھا یا نہیں‌یہ تو اللہ ہی جانتا ہے باقی اللہ تعالی ان کی حسنات کو قبو ل کر ے اور انکی بشری غلطیوں‌کو معاف کریں آمین۔
    :)
     
  5. irfan_channa

    irfan_channa -: محسن :-

    شمولیت:
    ‏اکتوبر، 10, 2010
    پیغامات:
    225
    اللہ ڈاکٹر صاحب کی مغفرت فرمائے آمین۔۔
     
  6. سائرہ ساجد

    سائرہ ساجد -: ماہر :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 3, 2011
    پیغامات:
    693
    آمین
     
  7. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    24,094
    نہيں ان كا رجوع آن ريكارڈ نہيں ہے ۔ ہمارے يہاں تنظيم كى مطبوعات ماہانہ ميگزين وغيرہ باقاعدہ آتے ہيں، ايسى كوئى بات انہوں نے نہيں كى۔
    اس موضوع پر كافى بحث پہلے بھی ہو چكى ہے مفصل فتاوى بھی موجود ہيں
    ڈاکٹر اسرار احمد صاحب کی تفسیر سے متعلق ۔۔۔۔ - URDU MAJLIS FORUM

    ان كے ان الفاظ سے معلوم ہوتا ہے كہ شرك سے وہ خود بھى نفور تھے اور وحدت الوجود اور ہمہ اوست ميں فرق كے قائل تھے۔ بہر حال اس تاويل كى بنا پر ان سے حسن ظن ركھا جا سكتا ہے ليكن ان كے مداحين كو سمجھ لينا چاہیے كہ وحدت الوجود كا قرآنى تصور توحيد سے كوئى تعلق نہيں۔ اللہ تعالى ہم سب كو شرك كے ادنى شائبہ سے بھی محفوظ فرمائے اور خاتم النبيين صلى اللہ عليہ وسلم كى خالص تعليمات پر خاتمہ بالخير نصيب فرمائے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  8. اعجاز علی شاہ

    اعجاز علی شاہ -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏اگست 10, 2007
    پیغامات:
    10,324
    ہوسکتا ہے کہ انہوں نے پرائیوٹ طور پر اس کا اظہار کیا ہو لیکن پبلک کے سامنے نہیں!
    بہرحال وحدت الوجود نہایت ہی خطرناک عقیدہ ہے اور اگر بالفرض یہ تسلیم کیا جائے کہ اللہ کے سوا کوئی ذات موجود ہی نہیں تو پھر شرک کا تصور ہی سرے سے ختم ہوجاتا ہے ۔ جب اللہ کے سوا کوئی موجود ہی نہیں تو پھر شریک کون ؟
    ڈاکٹر اسرار احمد (رحمہ اللہ) ایک انسان تھے اور بڑے بڑے علماء بھی غلطی کرسکتےہیں بشری تقاضوں کی وجہ سے۔ لیکن غلطی سے رجوع کرنا اور غلطی پر گرفت کرناسلف صالحین کا طریقہ کار رہا ہے۔
    اللہ ہمیں حق پر چلنے کی توفیق دے۔
     
  9. اعجاز علی شاہ

    اعجاز علی شاہ -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏اگست 10, 2007
    پیغامات:
    10,324
    شیخ رفیق
    کیا عقیدہ طحاویہ میں ابن عربی کو ملحد نہیں کہا گیا ہے ؟؟؟؟
    کیا آپ کنفرم کرسکتےہیں
     
  10. ضیاءرحمن

    ضیاءرحمن محسن

    شمولیت:
    ‏مارچ 16, 2008
    پیغامات:
    1,057
    پہلے یہ بھی واضح کیا جائے کہ ملحد کسی کہتے ہیں اور صوفی کا کیا مطلب ہے ، تاکہ سمجھنے میں آسانی ہو ۔
     
Loading...

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں