حیوانات کے بارئے میں گپ شپ ۔۔

حرف خواں نے 'گپ شپ' میں ‏مئی 13, 2014 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. حرف خواں

    حرف خواں -: محسن :-

    شمولیت:
    ‏مئی 3, 2014
    پیغامات:
    163
    السلام علیکم ورحمتہ اللہ۔۔۔
    کچھ جاتوروں کے بارے میں معلومات درکار تھیں‌ تبادلہ خیال کے لئے یہ تھریڈ ترتیب دے رہا ہوں۔۔کچھ سوالات ذہن میں‌ ہیں‌ اگر آپ ان سوالات کے جوابات جاتنے ہیں‌ تو شیئر فرمائیں۔۔

    سوال۔۔پہاڑی بکرا/ہرن کے بارے میں سنا ہے کہ اس سے مُشک خوشبو حاصل کی جاتی ہے یہ بات کہاں‌ تک درست ہے؟ اگر یہ بات درست ہے تو اس کا طریقہ کار کیا ہوتا ہے؟۔۔یہ خالص شکل میں‌ ہوتی ہے یا بعد میں اس میں‌ ملاوٹ کر دی جاتی ہے؟۔۔۔

    سوال۔۔۔اونٹ کے بارے میں‌ سنا ہے کہ یہ اپنے پیٹ کے اندر پانی جمع رکھتا ہے جب کھی صحرا میں شتر بانوں‌کو پانی کی ضرورت ہوتی ہے اونٹ کو ذبح کرکے پانی نکال لیتے ہیں کہاں‌ تک درست بات ہے؟۔۔۔

    سوال۔۔ٹڈی دل کے بارے میں‌ سنا ہے اس کا کھانا حلال ہے،اس کے پکانے کا طریقہ کار کیا ہوگا؟۔۔۔یعنی کونسے حصے الگ کرنے ہونگے مطلب جیسے مرغی کو پکانے سے پہلے صاف کیا جاتا ہے ٹڈی دل کے لئے کیا طریقہ کار ہوگا؟۔۔پکانے سے پہلے اس کو مارنا ضروری ہوگا کہ زندہ حالت میں اس کے پکورٹے بنائے جائیں‌؟۔۔۔کیا اسکو قیمہ کرکے کباب بنانا درست ہوگا؟۔۔۔۔۔۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  2. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    14,281
    وعلیکم السلام ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
    سنا تو ہے ۔ لیکن حقیقت کیا ہے معلوم نہیں‌۔ کسی بدو سے پوچھنا ہو گا ۔ ورنہ یہاں اب اونٹ کی جگہ امریکن گاڑیاں چلتی ہیں‌۔
     
  3. حرف خواں

    حرف خواں -: محسن :-

    شمولیت:
    ‏مئی 3, 2014
    پیغامات:
    163
    ۔
    برادر تو کیا آپ نے کبھی اونٹ کی قربانی نہیں‌ فرمائی؟۔:00039:۔
    ویسے برادراک بات بتائیں یہاں کے ممبرز زیادہ گپ شپ نہیں‌ کرتے ایسا کیوں‌ ہے؟۔۔مجھے کافی ڈرے ڈرے سے لگتے ہیں یہ پابندی کیا آپ کیطرف سے لگئی ہوئی ہے؟ یا یہاں‌ بھی پنجابی،پختون،مہاجر،بلوچ وغیرہ کی سیاست ہوتی ہے خداناخوستہ؟؟؟۔۔
     
  4. توریالی

    توریالی -: مشاق :-

    شمولیت:
    ‏فروری 23, 2014
    پیغامات:
    434
    وعلیکم السلام ورحمتہ اللہ وبرکاتہ

    برادر محترم سلمان ثمین خان

    اونٹ کی کوہان کے بارے میں یہ غلط فہمی عام ہے کہ وہ اپنی کوہان میں پانی ذخیرہ کر لیتا ہے۔ اونٹ کے بارے میں ایک انوکھی تحقیق تین قسطوں پر مشتمل ذیل میں دیے گئے ربط پر ملاحظہ فرمائیں۔

    اونٹ ایک انوکھی تحقیق پہلی قسط
    دوسری قسط
    تیسری قسط

    اونٹ پر ایک اور مراسلہ Camel Quotes کے عنوان سے شعبہ انگریزی مین پیش کرنے کا ارادہ ہے لیکن وقت نہیں نکل رہا۔ تاہم کوشش کروں گا کہ جلد ہی پیش کر سکوں۔

    اگر کسی منتظم کی نظر میں آئے تو براہ کرم تینوں قسطوں کو ایک زمرہ میں ضم فرما دیں اگر ممکن ہو اور اپنی غلطی پر معذرت خواہ ہوں۔
     
  5. بابر تنویر

    بابر تنویر منتظم

    رکن انتظامیہ

    شمولیت:
    ‏دسمبر 20, 2010
    پیغامات:
    7,274
    برادر ایسی کوئ بات نہیں ۔ کسی بھی ممبر پر کوئ پابندی نہیں ہے۔ اور نہ ہی یہاں لسانی تعصب کا کوئ مسئلہ ہے۔ یہاں ہر بہن اور بھائ کو اخلاقی دائرے میں رہتے ہوئے گفتگو کی مکمل آزادی ہے۔ اس سلسلہ میں کسی بھی ممبر سے کوئ امتیاز روا نہیں رکھا جاتا۔
     
  6. Ishauq

    Ishauq محسن

    شمولیت:
    ‏فروری 2, 2012
    پیغامات:
    9,602
    سلمان بهائی، کالے بکرے، کالی بلی ،الو کے کارنامے وغیره کے بارے میں تو آپ نے پوچها هی نهی . ابتسامه
     
  7. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    14,281
    جی نہیں سلمان بھائی ـ کبھی کر لیں گے ـ ویسے جن مقامات پر اونٹ کی قربانی کی ضرورت پیش آتی ہے ـ اس کا ابھی وقت نہیں آیا
    ہممم ـ یہ ہوائی کسی دشمن نے اڑائی ہے ـ انتظامیہ کی طرف سے ایسی کوئی پابندی نہیں ـ بلکہ گپ شپ کے لیے ایک سیکشن موجود ہے ـ
    فی الحال تو آپ مجھ سے گپ شپ کرسکتے ہیں ۔ لیکن فیصلہ کرلیں‌کہ آپ تینوں میں سے کون ابتداء کرے گا۔ ایک وقت میں ایک ہی کرے تو بہتر ہے ۔ : )
     
  8. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    14,281
    السلام علیکم ! میرا خیال ہے کہ اگر ان کو ایک ہی تھریڈ میں مرج کردیا جائے تو زیادہ بہتر ہے ـ تاکہ مطالعہ کرنے والے کوتلاش نہ کرنا پڑے ـ
    اونٹ: ایک انوکھی تحقیق - URDU MAJLIS FORUM
     
  9. حرف خواں

    حرف خواں -: محسن :-

    شمولیت:
    ‏مئی 3, 2014
    پیغامات:
    163
    جزاک اللہ برادر توریالی۔۔کوہان میں پانی ذخیرہ کرنی والی بات تو آپ سے معلوم ہوئی میں نے تو یہ بات سنی تھی کہ پانی کو اونٹ کے پیٹ سے نکلاجاتا ہےبلکہ اک بتانے والے نے تو یہاں تک بتایا کہ سمجھیں پیٹ کے اندر پانی کا مشکیزہ محفوظ ہوتا ہے۔۔:00010:۔۔
    لنکس کا شکریہ برادر آج فورم کی اسپیڈ انتہائی سست ہے معلوم نہیں میرے ساتھ فقط ایسا ہے کہ سب کے ساتھ ایسا ہے؟۔۔۔ان شاءاللہ اسپیڈ میں تیزی آتی ہے تو لنکس سے استیفادہ کرتے ہیں۔۔۔
     
  10. حرف خواں

    حرف خواں -: محسن :-

    شمولیت:
    ‏مئی 3, 2014
    پیغامات:
    163
    ماشاءللہ آپکی یہ باتیں پڑھ کر یقین مانیں بہت خوشی ہوئی بس برادر، انسان کو انسان ہی سمجھنا و برتنا چاہیئے کہ تکبر جائز نہیں کسی بھی انسان کے لئے کہ مفہوم حدیث شریف ہے کہ متکبر انسان کو اللہ پاک جنت کی خوشبوسے بھی محروم رکھے گا اللہ سب کو تکبر،غرور سے محفوظ فرمائیں آمین۔۔
     

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں