پاکستان میں لڑائی اور سرخ رومال

عبدہ نے 'اركان مجلس كے مضامين' میں ‏دسمبر 20, 2014 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. عبدہ

    عبدہ -: معاون :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 1, 2013
    پیغامات:
    46
    ہمارے ملک کے شہر پشاور میں ایک آرمی پبلک سکول میں چھوٹے بچوں کو جس بے دردی سے شہید کیا گیا تو جہاں اس نے ہم سب کو بہت دکھی کیا اور انتہائی غم میں مبتلا کیا وہیں پر ہر صاحب عقل اور دانش مند موحد مسلمانوں کو یہ سوچنے پر بھی مجبور کر دیا کہ
    ×-یہ سب پاکستان میں کیا اور کیوں ہو رہا ہے
    ×-کیا اس صورتحال سے نکلنے کا کوئی شرعی، فطری یا عقلی حل بھی موجود ہے

    اسی سلسلے میں چاہا کہ میڈیا کے اینکل کی طرح لٹنے پر خالی افسوس ہی نہ کرتا رہوں بلکہ ایک مومن ہونے کے ناطے اپنے اندر اس لٹنے کا احساس کچھ اس طرح سے پیدا کروں کہ اسکی جڑوں تک پہنچتے ہوئے اسکا تدارک کرنے میں اپنا حصہ ڈال سکوں

    ہمارے علاقے میں مرغوں اور بٹیروں کی لڑائی کروائی جاتی ہے اور اس سے پہلے ان مرغوں اور بٹیروں کو بہت خرچہ سے تیار کیا جاتا ہے اتنا اپنے بیوی بچوں پر مجموعی خرچہ نہیں ہوتا جتنا انکی خالی خوراک پر ہوتا ہے ایسے مرغ اور بٹیرے کی قیمت بھی لاکھوں میں ہوتی ہے
    ان کی لڑائیوں پر پھر مالک بہت زیادہ جوا لگاتے ہیں جب مرغ یا بٹیرے لڑتے ہیں تو کوئی کانا ہو جاتا ہے کوئی لہولہان ہو جاتا ہے کوئی زندگی کی بازی ہی ہار جاتا ہے مگر انکے مالکوں کی جیبیں بھرتی چلی جاتی ہیں اور ساتھ ہی ساتھ انکے ان مرغوں پر اٹھنے والے اخراجات بھی پورے ہو جاتے ہیں دونوں طرف نقصان صرف مرغوں کا ہی ہوتا ہے

    میرے خیال میں یہی حال پاکستان میں آپس کی لڑائی کا ہے یہاں ایک ہمارے فوجی بھائی کو اور ایک قبائلی خود کش بمبار بھائی لاکھوں میں تیار کیا جاتا ہے اور پھر ان دونوں کو مرغوں کی طرح لڑایا جاتا ہے جس سے انکی تو جان جاتی ہے اور فائدہ کسی اور کو ہوتا ہے معصوم فوجی اور معصوم قبائلی آپس میں لڑ رہے ہوتے ہیں انکو ان مرغوں کی طرح اس کا شعور ہی نہیں کہ ہمیں کس کے کہنے پر لڑوایا جا رہا ہے جس امریکہ اور انڈیا کے خلاف ہم پہلے قبائلی اور فوجی متحد ہو کر لڑ رہے تھے اب انہیں دشمنوں نے سوچا کہ ہمارے خلاف لڑنے والوں کو آپس میں کیوں نہ لڑوا دیا جائے تاکہ ہم سکھ کا سان لیں سکیں
    پس اس کے لئے ان کو حالات بھی موافق مل گئے اور انکو قبائلیوں اور فوجیوں کا رخ پھیرنے میں زیادہ محنت نہیں کرنا پڑی

    1- قبائلی چونکہ پٹھان ہیں انکا ذہن کچھ اور طرح کا ہوتا ہے جیسے ایک لطیفہ بھی ہے کہ
    انڈیا پاکستان کی لڑائی میں ایک انڈین نے کہا کہ تم نہیں جانتے ہمارے پاس ایسی مخلوق (سردار جی) ہے جو کام پہلے کرتی ہے اور بعد میں سوچتی ہے کہ درست کام تھا یا غلط ہم اسکو تم سے لڑا دیں گے اور تم ہار جاو گے
    جواب میں پاکستانی نے کہا کہ ہمارے پاس پھر ایک ایسی قوم (پٹھان) ہے جو کام کرنے کے بعد بھی نہیں سوچتی کہ درست تھا یا غلط تھا تو ہم اسکو تم سے لڑا دیں گے
    ان پٹھانوں کے لئے بل فائٹنگ کی مثال لی جا سکتی ہے جس میں بل فائیٹر بھینسے کو سرخ کپڑا دکھاتا ہے تو وہ بھینسا اس کپڑے پر حملہ کرتا ہے ماہر فائٹر کپڑے کو اس طرح استعمال کرتا ہے کہ اس بھینسے کا اٹیک اس پر نہ آئے بلکہ خالی جائے اور بھینسا صرف سامنے صرف کپڑے کو دیکھ رہا ہوتا ہے یہ نہیں دیکھ رہا ہوتا کہ اسکے پیچھے حقیقی اور مطلوبہ ٹارگٹ ہے بھی یا صرف بل فائٹر مجھے چکمہ دے رہا ہے اسی طرح آج امریکہ اور انڈیا ان قبائلیوں کو سرخ کپڑا دکھا کر جدھر چاہتے ہیں حملہ کرواتے ہیں مگر اسکے لئے یاد رکھیں بل فائٹر کو بھینسے کو خریدنا نہیں پڑتا بلکہ دھوکا دینا پڑتا ہے اسی طرح یہ قبائلی امیرکہ کے خریدے ہوئے ایجنٹ بالکل نہیں بلکہ مخلص لوگ ہیں مگر جدھر انکو سرخ کپڑا لے کر جاتا ہے یہ ادھر چلے جاتے ہیں
    یہاں یہ بھی یاد رکھیں کہ یہ سرخ پکڑا بھی کبھی امریکہ کے اپنے ہاتھ میں نہیں ہوتا بلکہ کسی اور کے ذریعے کرواتا ہے جیسا کہ کچھ عرصہ پہلے جامعہ حفصہ میں اسی طرح معصوم جانوں کو قرآن پڑھنے والوں کو شہید کیا گیا تھا اس وقت یہ امریکی سرخ کپڑا مشرف نے پکڑا ہوا تھا اور اس پر انعامات لے رہا تھا اور اس سرخ کپڑے پر جتنے یہ قبائلی بگڑے تھے اسکا بیج آج تک بویا جا رہا ہے مگر ظاہر ہے کہ بل فائٹر (مشرف) جتنا زیادہ بھینسے کو بھڑکاتا ہے اتنا لوگ (امریکہ) اسکو پسند کر کے انعام بڑھاتے ہیں
    یہاں یہ بھی یاد رکھیں کہ بل فائٹر جتنا مرضی ماہر ہو اور وہ بھینسا کو جتنا مرضی غلط گائیڈ کر کے زخمی کر دے مگر کبھی کبھار بھینسے کی حملہ کی زد میں بھی آ جاتا ہے جیسے کل انہوں نے موقع پا لیا

    2-فوجی کا بھی رخ پھیرنے میں امریکہ کو اتنی مشکل پیش نہیں آئی کیونکہ انکے اندر یہ چیز تو بھر دی گئی ہے کہ افسر جو کچھ بھی کہے انکار نہیں اور [TRADITIONAL_ARABIC]لا طاعۃ لمخوق فی معصیۃ الخالق[/TRADITIONAL_ARABIC] والی حدیث تو تب ہم پر فٹ آتی ہے جب ہم اسکو دین سمجھ کر کر رہے ہوں ہم تو اسکو کمائی سمجھ کر کر رہے ہوتے ہیں تو پھر نوکر کی تے نخرہ کی پس ہمارے حکمرانوں نے امریکہ کی گود میں بیٹھ کر یہ کام امریکہ کے لئے آسان کر دیا

    جہاں تک اسکے سد باب کا تعلق ہے تو ہو وہی ہے کہ ہم کو دو کام کرنے پڑیں گے
    1-تمام علماء اور مبلغ متحد ہو کر ان قبائلیوں کو سمجھائیں کہ ہمارا اصل دشمن تو امریکہ اور انڈیا ہے اگر ہم اس کو چھوڑ کر آپس میں لڑیں گے تو نقصان ہمارا ہی ہو گا پس جب بار بار یہ رٹ لگائی جائے گی تو ہو سکتا ہے کہ بھینسے کے بھی دماغ کے کسی کونے میں بیٹھ جائے
    2-دوسرا یہ بھی خیال رکھنا ہےکہ اوپر علماء اور مبلغوں کی بات تو تب کام کرے گی جب سرخ کپڑا میدان سے ہٹایا جائے گا ورنہ جب بھی مبلغ انکو ٹھنڈا کرے گا کوئی سرخ کپڑا دکھا کر انکو پھر گرما دے گا تو محنت کا پھل نہیں آئے گا اور اسی وجہ سے آج تک پھل نہیں آ رہا حالانکہ آج ہر جماعت اس کی تبلیغ کر رہی ہے کہ پاکستان میں لڑائی بند کرو

    پس میری دونوں گروہوں یعنی طالبان اور پاک افواج سے گزارش ہے کہ وہ آپس میں اکٹھے ہو کر امریکہ اور انڈیا کے خلاف لڑیں
     
  2. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    13,568
    میرا خیال ہے کہ آپ نے دونوں گروہوں کو باغی قرار دیا ہے ۔ اب یہ بتائے اس میں سے حق پر کون ہے ؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  3. عبدہ

    عبدہ -: معاون :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 1, 2013
    پیغامات:
    46
    محترم بھائی اللہ تعالی آپ سے راضی ہوں میں شاید درست طریقے سے سمجھا نہیں سکا اصل میں ایک تو لکھا درست سے نہیں جاتا اور دوسرا میں اس فورم کے علماء کی طرح کوئی بڑا عالم نہیں ہوں اپنی ناقص کوشش کرتا ہوں کہ اپنا نقطہ نظر سمجھا سکوں مگر کبھی اس کوشش میں کامیاب نہیں بھی ہوتا آپ مجھے معاف کر دیں
    میرے خیال میں میں کسی گروہ کو باغی نہیں کہنا چاہتا ہوں بلکہ دونوں کی غلطیوں کی بات کی تھی کیونکہ میرے نزدیک
    1-ہم درست منہج والے اہل حدیث کا گروہ ہیں
    2-طالبان غیرشرعی منہج والا گروہ ہے
    3-فوج بھی غیر شرعی منہج والا گروہ ہے

    تو ہم پاکستانی ہونے کے ناطے ان دونوں پاکستانی گروہوں کو بھی اپنے منہج کی طرف دعوت دیں گے اور انکی غلطیوں کو تسلیم کریں گے
    محترم بھائی جہاں تک آپ کا سوال کہ پھر حق پر کون ہے تو میں نے اوپر بتا دیا کہ حق پر صرف ہمارا گروہ ہے باقی دونوں اوپر والے گروہ حق پر نہیں ہیں کیونکہ کوئی بھی ہمارا عالم دین اوپر کسی بھی گروہ کی دین میں پیروی کی تلقین نہیں کرے گا پس ہمارا ہر عالم اوپر دونوں گروہوں کو حق پر کبھی نہیں سمجھ سکتا
    اب جہاں تک یہ سوال کہ پھر تو یہ دونوں باغی گروہ ہیں تو ایسا بھی نہیں کیونکہ دیکھیں اس وقت عمران خان حکومت کا باغی ہوا ہے اب کوئی ہم سے کہے کہ بتائیں حق پر کون ہے تو اگر کوئی کہ دے کہ دونوں غلط ہیں جیسا کہ اکثر غیر جمہوری اہل حدیث علماء کہتے ہیں اور میری جماعۃ الدعوہ بھی یہی کہتے ہے تو اسکا مطلب یہ ہر گز نہیں کہ ہم دونوں گروہوں کو باغی کہ رہے ہیں واللہ اعلم
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  4. Ishauq

    Ishauq محسن

    شمولیت:
    ‏فروری 2, 2012
    پیغامات:
    9,528
    اگر ایسی هی بات هے تو پهر حق والوں کا گروه بیگناه مسلمانوں کے قتل عام میں ملوث ،،نا حق،،گروه طالبان کی حمایت میں کیوں مرا جاتا هے؟
    کهل کر آپ ان کے ظلم کی مخالفت کیوں نهی کرتے؟ کیوں دلیل پر دلیل تلاش کرنے میں مصروف هیں کچهه لوگ؟ کیوں ان کا موقف سن رهے هیں جبکه وه هیں. هی غلط راسته پر؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
  5. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    13,568
    آپ نے طالبان کو غیر شرعی لکھا۔ آسان الفاظ میں ایک لفظ شرعی ہوتا ہے اور ایک غیر شرعی ۔ یعنی ایک کام شریعت کے مطابق ہوتاہے اور ایک نہیں ۔ اب اگرطالبان غیر شرعی منہج والے ہیں تو ان سے برات کرنی چاہئے ۔ان کے منہج کو شرعی، ان کے کام کو شریعت ثابت کرنا یا درمیانی راستہ نکالنا تودرست نہیں ۔ اور ان کی صفات حقیقت میں باغیوں کی ہیں ۔ إِنَّ قَارُونَ كَانَ مِن قَوْمِ مُوسَىٰ فَبَغَىٰ عَلَيْهِمْ ۖجو کہ ظالم ، سرکش ، زیادتی کرنے والے ، حدسے زیادہ بڑھنے والے، اللہ کی نعمتوں اور احکام سے منحرف ، فہم و بصیرت عاری ، دین کی بنیادی باتوں سے نابلد، مفسد، امن وامان کو تباہ کرنیوالے وغیرہ ۔ لیکن یہ تمام صفات فوج میں نہیں پائی جاتیں ۔کسی ایک صفت کا یا کچھ کا ان میں پایا جانا ان کو غیرشرعی منہج والا گروہ نہیں بناتا۔کیا درست منہج والے اہل حدیث گروہ نے فوج کو غیرشرعی منہج والا کہا ہے؟ میراخیال ہے کسی اہل حدیث عالم نے یہ بات نہیں کی ـ سوائے چند ایک کہ جمہوریت کو کفر سمجھتے ہیں ـ اور فوج کے سب سے بڑے حمایتی جماعت دعوی کے امیرحافظ سعیدصاحب کا کوئی بھی ایسا بیان ہماری نظر سے نہیں گزرا ـ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
  6. اہل الحدیث

    اہل الحدیث -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏مارچ 24, 2009
    پیغامات:
    4,972
    حافظ صاحب نے طالبان کو تو خارجی کہا ہے. بلکہ جماعت کے اکثر علماء نے یہی کہا ہے. مزید آپ اپنی بات واضح فرما دیں تاکہ تفصیلا گفتگو ہو سکے
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  7. عبدہ

    عبدہ -: معاون :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 1, 2013
    پیغامات:
    46
    محترم بھائی اللہ تعالی آپ کو جزائے خیر دے الحمد للہ ہم کھل کر دونوں گروہوں کے ظلم کی مخآلفت کرتے ہیں جب جامعہ حفصہ کو جلایا گیا تو الحمد للہ ہم نے اس وقت بھی اسکی کھل کر مخآلفت کی تھی اور میرے خیال میں اکثریت دینی جماعتوں بشمول ہماری جماعت نے اسکو مشرف کا ظلم ہی کہا تھا اور آج بھی کہتے ہیں
    جہاں تک کسی کی حمایت میں مرنے کی بات ہے تو مجھے اس کا مطلب سمجھ نہیں آیا مثلا مشرف اگر شراب پیتا ہے اور آپ اس کے شراب پینے کی مذمت کرتے ہیں مگر اسکو کافر نہیں کہتے اور اسکی اصلاح پر حریص ہیں تو کیا آپ کو کوئی مشرف کا حمایتی کہے گا
    جب ہم غلط لوگوں کا موقف نہیں سنیں گے تو انکی اصلاح کیسے کریں گے اللہ تعالی قرآن میں فرماتا ہے
    الذین یستمعون القول فیتبعون احسنہ اولئک الذین ھداھم اللہ واولئک ھم اولوالباب (یعنی بات سننے میں مسئلہ نہیں پیروی کرنے میں مسئلہ ہے)
     
  8. عبدہ

    عبدہ -: معاون :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 1, 2013
    پیغامات:
    46
    محترم بھائی کسی سے برات کرنے کے دو معنی ہو سکتے ہیں آپ پتا نہیں کون سا معنی لے رہے ہیں اگر آپکی مراد برات سے یہ ہے کہ انکے افعال میں انکا ساتھ نہ دینا اور انکے کام کو درست نہ سمجھنا ہے تو اس تناظر میں میرا الحمد للہ دونوں گروہوں یعنی فوج اور طالبان سے برات کا اعلان ہی ہے یہ میرا اپنا موقف ہے کسی کو ان دونوں کا یا کسی ایک کا ساتھ دینا درست معلوم ہوتا ہے تو وہ اسکا اپنا موقف ہے ظاہر ہے اسکے پاس کوئی دلیل ہو گی مگر میرے انتہائی محترم بھائی مجھے تو ابھی کسی ایک گروہ کے حق میں قائل نہیں کر سکا اگر کوئی بھائی مجھے دلائل سے قائل کر لے گا تو میں الحمد للہ اللہ تعالی کی توفیق سے اس گروہ سے برات کے اعلان کو واپس لے لوں گا اللہ تعالی آپ کے حرص دعوتِ دین پر آپ کو اجر عظیم عطا فرمائے امین
    محترم بھائی میں نے اوپر کہا ہے کہ مجھے ابھی تک کوئی بھی کسی ایک گروہ کے بارے قائل نہیں کر سکا مثلا میری مون لائٹ آفریدی اور اسی طرح کچھ اور بھائیوں سے فیس بک پر اور محدث فورم پر کچھ معاملات میں بحث ہوئی مگر کوئی بھائی مجھے پاکستانی طالبان (افغان طالبان نہیں انکو میں درست سمجھتا ہوں) والے گروہ کے بارے قائل نہیں کر سکا محترم بھائی آپ کے پاس اگر اس فوج کے حق میں دلائل ہیں تو آپ یہاں یا کسی اور جگہ اس پر تفصیل سے مجھے سمجھا سکتے ہیں میں آپ کا بے حد مشکور ہوں اوراللہ سے آپ کے درجات کی بلندی کی دعا کروں گا اور دعا کے بغیر بھی من دل علی خیر فلہ مثل اجر فاعلہ کے تحت آپ کو اجر ان شاءاللہ مل جائے گا جزاکم اللہ خیرا
     
  9. عبدہ

    عبدہ -: معاون :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 1, 2013
    پیغامات:
    46
    جزاک اللہ خیرا محترم بھائی اگر آپ مجھ سے مخآطب ہیں تو اگرچہ میں یہاں ابھی نیا آیا ہوں اور کچھ اور پوسٹیں دیوبندیوں اور بریلویوں اور اسی طرح معاشی نظام وغیرہ کے بارے میں کچھ پوسٹیں اور بحثیں کرنی ہیں مگر اگر آپ اس موضؤع پر پہلے تفصیلا بات کرنا چاہتے ہیں تو میرا موقف اوپر بیان ہو گیا ہے اس میں جس بات پر آپ کو غلطی نظر آتی ہے آپ ضڑور میری اصلاح کریں اللہ آپ کو اجر عظیم سے نوازے امین
     
  10. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    13,568
    بھائی یہ تو حقیقت ہے کہ دونوں چیزیں غلط یا وونوں صحیح نہیں ہو سکتی ۔ حق تو ہمیشہ کسی ایک کے ساتھ رہتا ہے ۔
    آپ نے اہل حدیث گروہ کا حوالہ دیا تھا ، میں نے پوچھا کہ یہ گروہ فوج کے بارے میں کیا موقف رکھتا ہے ۔ آپ نے جواب نہیں دیا ۔۔۔؟؟
    آپ نے اس بات کا رخ اپنے "موقف" کی طرف پھیر دیا ۔ اب آپ اپنے دلائل بھی پیش فرما دیں جن کی رو سے آپ فوج سے برات کا اظہار کررہے ہیں ۔۔۔؟؟
    یاد رہے کہ آپ طالبان سے بھی برات کا اظہار کر چکے ، لہذا اب وہ موضوع سے خارج ہے
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں