پاکستان میں لڑائی اور سرخ رومال

عبدہ نے 'اركان مجلس كے مضامين' میں ‏دسمبر 20, 2014 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. عبدہ

    عبدہ -: معاون :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 1, 2013
    پیغامات:
    46
    محترم بھائی اللہ آپ کو مزید علم عطا فرمائے مگر ابھی تک میری معلومات میں ایسی کوئی حقیقت نہیں کہ ہمیشہ دو گروہوں میں سے ایک لازمی درست ہو گا کیونکہ میرے ناقص علم کے مطابق کبھی دونوں گروہ بھی غلط ہو سکتے ہیں مثلا جب بریلویوں اور شیعوں کا مناظرہ ہو رہا ہوگا یا دیبندیوں اور بریلویوں کا مناظرہ ہو رہا ہو گا تو میرے نزدیک تو اکثر دونوں ہی غلط ہوں گے اسی طرح جب سپاہ محمد اور سپاہ صحابہ ایک دوسرے کو مار رہے ہوتے ہیں تو میری معلومات کے مطابق تواہل حدیث دونوں کو ہی غلط کہتے تھے واللہ اعلم

    محترم بھائی آپ سے معذرت چاہتا ہوں مگر میں پہلے یہ پوچھنا چاہتا تھا کہ آپ اس پر بات کرنا چاہتے ہیں یا نہیں اور اگر کرنی ہے تو یہاں یا کسی اور جگہ پر یہی کچھ میں نے اوپر پوسٹ میں لکھا تھا
    لیکن اب اگر آپ مجھے فوج کے بارے قائل کرنا چاہتے ہیں تو میں اپنے اشکالات ان شاءاللہ جلد ہی اپنی اگلی پوسٹ میں فرصت سے لکھوں گا اور اس سلسلے میں میں اپنی جماعۃ الدعوہ کے حقیقی موقف کا ہی دفاع کروں گا اور اس سلسلے میں آپ کی یا اپنے کسی اور پیارے بھائی کی راہنمائی پر خلوص دل سے مشکور ہوں گا اللہ تعالی آپ کو جزائے خیر دے امین

    جی محترم بھائی مجھے بالکل یاد ہے کہ میں پاکستانی طالبان سےبرات کا اظہار کر چکا ہوں اور بتا چکا ہوں کہ افغان طالبان کے جہاد کو درست سمجھتا ہوں البتہ انکے عقیدوں میں خرابیاں مانتا ہوں لہاذا پاکستانی طالبان کے جہاد کا میں نے دفاع نہ ہی کیا ہے اور نہ ہی کرنا ہے
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  2. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    13,568
    میں ابھی تک سمجھنے سے قاصر ہوں کہ آپ اپنا موقف بیان کر رہے ہیں یا اپنی جماعت کا : ) : )ہم کس پر بات کریں ، لہذا پہلے آپ کو یہ واضح کرنا ہوگا ؟؟
    قائل کرنے کے لئے نہیں ـ بلکہ ہم یہ دیکھنا چاہا رہے ہیں کہ آپ کے پاس کونسے ایسے دلائل ہیں جن کی بناء پر ہم فوج کے غیر شرعی گروہ ہونے کا فیصلہ کریں ـ مجھ سمیت سب کا فائدہ ہو گا ان شاء اللہ ـ ـ ـ ا ور یہ کہ آپ اپنا موقف بیان کریں گے یا جماعت اہل حدیث یا جماعت دعوی کا ،،،؟؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  3. عبدہ

    عبدہ -: معاون :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 1, 2013
    پیغامات:
    46
    جزاک اللہ محترم بھائی میں اپنا بھی موقف بیان کر رہا ہوں اور میں چونکہ جماعۃ الدعوہ کا کارکن ہوں بلکہ اپنے علاقے کا علماء کامسئول بھی ہوں اس لئے میرا موقف جماعۃ الدعوہ کے موقف سے علیحدہ نہیں ہو گا البتہ کچھ باتوں میں ہماری جماعت کا موقف مصلحت کے تحت واضح نہیں ہوتا مگر حقیقت میں وہ وہی ہوتا ہے جو میرا موقف ہے اب میں اپنا یعنی کہ اپنی جماعت کا موقف یہاں لکھتا ہوں آپ میری ضرور اس سلسلے میں اصلاح کر دیں کہ میرا موقف فلاں جگہ پر غلط ہو گیا ہے اللہ آپ کو جزائے خیر دے اور جہاں میں سمجھوں گا کہ آپ جماعت کا موقف سمجھنے میں کسی اشکال کا شکار ہوئے ہیں تو میں اپنی طرف سے اسکی وضاحت کر دوں گا
    بعد میں میں ان شاءااللہ اس پر بھی دلائل دوں گا کہ ہماری جماعت کا موقف منفرد نہیں بلکہ اور لوگ بھی اس موقف میں ہمارے ساتھ ہیں
    ہمارا موقف
    1-پاکستان اور افغان طالبان عقائد کے لحاظ سے درست نہیں ہیں
    2-پاکستان کے طالبان جہادی منہج کے لحاظ سے بھی درست نہیں البتہ اکثر افغان طالبان اس لحاظ سے درست ہیں
    3-ملا عمر نے امریکہ کی غلامی قبول نہ کر کے درست اقدام کیا تھا
    4-ہمارے مجاہد کشمیر میں بھی اور افغانستان میں بھی جہاد کر رہے ہیں
    5-مشرف نے افغانستان پر حملے میں امریکہ کا ساتھ دے کر غیر شرعی کام کیا تھا
    6-اسی طرح جامعہ حفصہ والا اقدام بھی درست نہیں تھا
    7-پاکستان میں جہاد کرنے والے دراصل انڈیا اور امریکہ کو شعوری یا لاشعوری طور پر فائدہ پہنچا رہے ہیں اور جہاد کی بجائے فساد کا موجب بن رہے ہیں

    تائید کرنے والے لوگ اور جماعتیں
    ہماری جماعت کی تائید کرنے والوں میں جماعت اسلامی تنظیم اسلامی وغیرہ شامل ہیں اور اسی طرح ہمارے اجتماعات میں آنے والے محترم جنرل حمید گل اور اسی طرح جنرل شاہد عزیز کے بیانات اس بارے آپ کو بتائے جا سکتے ہیں اور فیس بک پر تو موجود ہیں
    محترم بھائی میرا اصل میں مسئلہ یہ ہے کہ میرے دونوں گروہوں میں قریبی دوست موجود ہیں اور جب میں طالبان کے حمایتیوں کو دعوت دینا چاہتا ہوں اور فوج کی واضح غلطیوں کو بھی نیکیاں بنا کر انکے سامنے رکھتا ہوں اور پھر انکو انکی دہشت گردی پر متنبہ کرتا ہوں تو واللہ آپ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ اسکا کیا اثر ہوتا ہو گا پس میں نے اس چیز کی بجائے اوپر تائید کرنے والی جماعتوں کی طرح یہی پالیسی اپنائی ہے کہ اپنی فوج کی واضح غلطیوں سے آنکھیں بند کر کے انکار نہ کروں تاکہ میری بات کی ان دہشت گردوں کے ہاں کوئی وقعت بھی ہو
    میری غلطیوں کی اصلاح کر دیں تو بہت شکر گزار ہوں گا
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  4. اہل الحدیث

    اہل الحدیث -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏مارچ 24, 2009
    پیغامات:
    4,972
    میں آپ کی اس گفتگو سے متفق نہیں. اور گمنام بندوں سے جماعتوں کی پالیسی نہیں بیان ہوتی. کوئی لکھی پڑھی بات کریں
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  5. مون لائیٹ آفریدی

    مون لائیٹ آفریدی -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏ستمبر 22, 2007
    پیغامات:
    4,808
    اکٹھے ہونا ناممکن تو نہیں ہے البتہ مشکل ضرور ہے ۔کیونکہ فوج والے اپنے آقا سے مجبور ہے ۔ اور مجاہدین ، فوج کے اسی وجہ سےان کے خلاف ہے کہ فوج ایک مسلمان ملک کے خلاف ایک حربی کافر کی مدد گار اور فرنٹ لائن اتحادی ہے ۔
    [TRADITIONAL_ARABIC]يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ ... (مائدۃ:۵۱)[/TRADITIONAL_ARABIC] ’’اے ایمان والوں یہود و نصاراکو اپنا دوست نہ بناؤ،یہ بعض ،بعض کے دوست ہیں اور جس نےان سے دوستی کی وہ انہیں میں سے ہے،بے شک اللہ تعالیٰ ظالم لوگوں کو ہدایت نہیں دیتے‘‘
    [TRADITIONAL_ARABIC] وَ لَوۡ کَانُوۡا یُؤۡمِنُوۡنَ بِاللہ وَ النَّبِیِّ وَ مَاۤ اُنزِلَ اِلَیہِ مَا اتَّخَذُوۡہُمۡ اَوۡلِیَآءَ وَ لٰکِنَّ کَثِیرًا مِّنۡہُمۡ فٰسِقُوۡنَ ﴿مائدۃ:۸۱)[/TRADITIONAL_ARABIC] ’’اگر وہ اللہ ، اس کے رسول اور جوان پرنازل ہوا ہے(یعنی قرآن) پر ایمان رکھتے تو کافروں کو اپنا دوست نہ بناتے‘‘
    [TRADITIONAL_ARABIC]بَشِّرِ المُنٰفِقِینَ بِاَنَّ لَہھم عَذَابًا اَلِیمَۨا ﴿۱۳۸﴾ۙ الَّذِینَ یَتَّخِذُوۡنَ الکٰفِرِینَ اَوۡلِیَآءَ مِنۡ دُوۡنِ المُؤۡمِنِینَ ﴿۱۳۹﴾ؕ[/TRADITIONAL_ARABIC] ’’منافقین کو دردناک عذاب کی خوشخبری سنائیں،ان لوگوں کو جو کافروں کا ساتھ دیتے ہیں مسلمانوں کو چھوڑ کر‘‘
    الحمدلِلہ مجاہدین ، اللہ کی راہ میں جہاد کررہے ہیں ۔
    اور حکومتیں اکثر طاغوت کے راستے میں قتال کرتی ہیں ۔ جیسے کہ
    [TRADITIONAL_ARABIC] الذين آمنوا يقاتلون في سبيل الله والذين كفروا يقاتلون في سبيل الطاغوت ۔۔۔۔۔۔۔۔۔(نساء 76)[/TRADITIONAL_ARABIC]
    لہذا پاکستانی حکمران ہوں یا ان کے سیکوٹی ادارے یا اس جنگ میں امریکیوں کی صف میں شامل اور کوئی نام نہاد مسلمان ،یہ سب ظاہراً ایک ہی صف میں کھڑے ہیں اور سب آپس میں ایک دوسرے کے دوست ہیں ،البتہ یہ بات ثابت ہے کہ کہیں پرفوجی ، مجاہدین کا دفاع بھی کرتی ہے ۔کبھی اپنی مفاد کی خاطر مالی مدد بھی کرتی ہے ۔ ہمیں یہ معلوم نہیں ہوسکتا کہ ان میں سے کس کا دل اس جنگ میں مجاہدین کے خلاف لڑائی پر راضی ہے اور کس کا نہیں اورحقیقتاً کون مجاہدین کا دفاع کرنے کی کوشش کرتا ہے اور کون ان کے خلاف ہے، جب کہ فقہی اصول یہ ہے کہ’’ جب استقراء تمام افراد کاممکن نہ ہو تو کلی کے تمام افراد پر یکساں حکم لگتا ہے ‘‘یعنی جب یہ تعیین کرنا ممکن نہ ہو کہ فلاں فوجی کا عقیدہ ایسا ہے اور فلاں کا ایسا ،تو پھر ان کی مجموعی جماعت پرظاہر کے لحاظ سےیکساں حکم لگے گا۔(مجموعی طور پر اکثر یاعلی مدد کا نعرہ لگانی والی کلمہ گو مشرکین ہیں )
    اس کی ایک دلیل یہ بھی ہے کہ جب حضرت ابنِ عباس جنگِ بدر میں گرفتار ہوئے تو انہوں نے کہا کہ میں مسلمانوں کے خلاف لڑائی کے لیے نہیں نکلا تھا،بلکہ مشرکینِ مکہ کے خوف کی وجہ سے ان کے لشکر میں شامل ہواتھااور میرا ارادہ مسلمانوں کے ساتھ شامل ہونےکا تھا نہ کہ لڑائی کا،تورسول اللہ نے ان سے فرمایا:
    ((أما ظاھرک فعلینا وأما سریرتک فالی اللہ … … … … … …))
    یعنی آپ کا ظاہر کافروں کے ساتھ جنگ میں نکلنے کا ہےاور ہماری مخالفت میں ہے، اس لیے ہم باقی کافر قیدیوں کے ساتھ جو معاملہ کریں گے وہ ہی آپ کے ساتھ بھی کریں گے ،کیوں کہ ہم ظاہر کے مکلف ہیں اور آپ کے باطن کی بات اللہ تعالی کے حوالے ہے جو آپ سے اس کے مطابق حساب لیں گے۔
    علامہ ابنِ تیمیہ رحمہ اللّٰہ لکھتے ہیں :
    (لو رأیتمونی فی صف الکفاروعلی رأسی مصحف فاقتلونی)
    ’’اگر تم مجھے کافروں کی صف میں مسلمانوں کے خلاف ایسی حالت میں بھی دیکھو کہ میرے سر پر قرآن مجید ہو تو تب بھی مجھے قتل کر دینا۔‘‘
    ۔ قرآن نے کیا خوب کیا ہے ۔
    ( وَدُّوْا لَوْ تَکْفُرُوْنَ کَمَا کَفَرُوْا فَتَکُوْنُوْنَ سَوَاءً )[4:النساء:89]
    کافر تو تمھیں اپنے جیسا بنانا چاہتے ہیں( تاکہ ان کو تم سے کوئی خطرہ نہ رہے )
    محدث فتویٰ پر بھی جمہوریت کو کفر کہا گیا ہے ۔
    مسلمانوں کو چاہیے کہ وہ جمہوریت سے خبردار ہی رہیں۔ یہ مسلمانوں کے لیے زہر ہلاہل ہے۔ اسے دشمن ہی سمجھیں۔ اسے کبھی اسلام نہ سمجھیں۔ کفر کبھی اسلامی نہیں ہوتا۔ دشمن کبھی خیر خواہ نہیں ہوتا۔ یہ سمجھنے کے لیے کہ جمہوریت اسلام کی دشمن کیسے ہے ؟ اسلام اور جمہوریت کو سمجھنا چاہیے کہ ان کی حقیقت کیا ہے اور ان میں فرق کیا ہے؟ جمہوریت کی لوگوں نے بہت سی تعریفیں کی ہیں۔ سب سے بہتر اور جامع ابراہیم لنکن کی تعریف مانی جاتی ہے جس کے الفاظ ہیں:
    Government of the people, by the people for the people
    جس کا مطلب یہ ہے کہ جمہوری نظام میں عوام ہی سب کچھ ہوتے ہیں۔ جو چاہتے ہیں کرتے ہیں‘ وہ اپنے ملک کا خود ہی دستور بناتے ہیں‘ خود ہی قانون ۔ اکثریت جو چاہے قانون بنا دے۔ شراب کو حلال کر لے‘ یا حرام۔ لواطت (Sodomy)کو جائز کر لے یا ناجائز۔ چنانچہ برطانیہ وغیرہ یورپی ملکوں میں(Sodomy) یعنی لواطت جیسا غیر فطری فعل بھی اگر رضا مندی سے کیا جائے تو جائز ہے‘ کوئی جرم نہیں۔ جمہوریت میں جو پارٹی بھی اکثریت میں ہوتی ہے وہ رول کرتی ہے اور جو اقلیت میں ہوتی ہے وہ رول ہوتی ہے۔ اس طرح جمہوریت میں انسان انسان پر حکومت کرتا ہے‘ اﷲ کا کوئی تصور نہیں ہوتا۔ انسانوں کی انسانوں پر ‘ مخلوق کی مخلوق پر حکومت ہوتی ہے۔ جو بالکل غیر فطری عمل ہے۔ برعکس اس کے اسلام ایک دین ہے‘ جو مکمل نظام حیات ہے‘ اس میں حاکمیت اعلیٰ اﷲ کی ہوتی ہے۔ سب انسان اس کے حکم کے تابع ہوتے ہیں۔ راعی اور رعایا سب اﷲ کے سامنے جواب دہ ہیں۔ اسلام میں قانون اﷲ کا ہوتا ہے۔ کوئی انسان کسی انسان پر اپنے قانون کے ذریعے حکومت نہیں کر سکتا۔ حکومت سب پر اﷲ کی ہوتی ہے۔ کاروبار مملکت چلانے کے لیے خلافت کا منصب ہے‘ جس کا کام اﷲ تعالیٰ کے احکام کی تکمیل کرنا اور کرانا ہوتا ہے‘ حکومت کرنا نہیں۔وہ کوئی قانون اﷲ کی منشا کے خلاف نہیں بنا سکتا۔اسلام میں حکومت کا مقصد اﷲ کی حاکمیت کو قائم کرنا ہے ‘ تاکہ راعی اور رعایا ‘ حاکم و محکوم سب کی عبودیت اور اﷲ کی معبودیت ظاہر ہواور یہی مقصود تخلیق انسانی ہے۔
     
  6. عبدہ

    عبدہ -: معاون :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 1, 2013
    پیغامات:
    46
    محترم بھائی میں نے اوپر ہیں نہیں کہا کہ کسی کے لئے میری بات سے اتفاق کرنا لازمی ہے بلکہ یہ کہا تھا کہ میرا موقف یہ ہے اگر کوئی مجھے درست منہج دلائل سے سمجھانا چاہے تو میں بہت مشکور ہوں گا جس پر محترم شیخ عکاشہ بھائی نے کہا کہ وہ سمجھاتے ہیں پس میں تو آپ لوگوں سے سمجھنا چاہتا ہوں

    محترم بھائی معذرت کے ساتھ کہ میں ذرا ٹھوس دماغ یعنی کمزور دماغ کا بندہ ہوں آپ کی بات سمجھ نہیں سکا کہ کون گمنام اور کون سی جماعت-پڑھی لکھی باتوں کی کوشش تو کرتا ہوں مگر لا یکلف اللہ نفسا الا وسعھا آپ مجھے معاف ر کے میری اصلاح جاری رکھیں اللہ آپ کو اجر عظیم دے گا ان شاءاللہ
    محترم بھائی میں نے اوپر کہا تھا
    اب آپ کے اعتراض کی سمجھ نہیں آئی کیا آپ کو یہ اعتراض ہے کہ
    1-اس طرح کا منہج رکھنے والے جنرل گل حمید جنرل شاہد عزیز منور حسن وغیرہ گمنام بندے ہیں یا
    2-جماعۃ الدعوہ میں کسی مشہور بندے کا یہ موقف نہیں ہے یا
    3-جماعتوں کا یہ موقف ہو مگر اسکے حق میں دلائل نہیں ہیں
    مجھے آپ واضح کر دیں تاکہ مجھے سمجھنے میں اور میری اصلاح میں آسانی ہو اللہ آپ کو جزائے خیر دے امین
     
  7. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    13,568
    شکریہ ـ وضاحت پر ـ بہرحال اگرہم آپ کے موقف کو جماعت کا سمجھ لیں تو ہمیں یہ بھی تسلیم کرنا ہو گا جماعت دعوی اور اس کےامیر محترم دو رائے رکھتے ہیں ـ مسئولین کو اجازت ہے اصلی موقف لکھنے کی اورامیرمحترم کو نہیں ؟ یہ تو دوغلی پالیسی اور دھوکہ دہی ہے ؟؟ حافظ سعید صاحب میڈیا پرفوج کو شرعی گروہ کہیں اور نجی مجلسوں میں تقریر کرتے ہوئے غیر شرعی ــــــ؟؟ یہ بات تو بہرحال ہضم نہیں ہو رہی ـ!! یہ عقیدہ و منہج اہل حدیث کے خلاف ہے ؟ جو کچھ آپ نے لکھا ہے وہی جماعت دعوی کا موقف ہے ؟؟؟ اس کا کوئی تحریری ثبوت یا امیرجماعت دعوی نے کہیں کوئی بیان دیا ہوـ؟؟؟
    آپ کی جماعت کی تائید کرنےوالوں میں جماعت اسلامی بھی ہے: ) مرکزی جمعيت اهل حديث یا جمعیت علماء وغیرہ یہ تو ایک بڑے گروہ کی نمائندگی کرتی ہیں ـ یعنی یہ شامل نہیں ـ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
  8. مون لائیٹ آفریدی

    مون لائیٹ آفریدی -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏ستمبر 22, 2007
    پیغامات:
    4,808
    یہ بھی ممکن ہے کہ جماعت الدعوۃ توریہ سے کام لے رہی ہو ۔
     
  9. اہل الحدیث

    اہل الحدیث -: ممتاز :-

    شمولیت:
    ‏مارچ 24, 2009
    پیغامات:
    4,972
    ہوئے تم دوست جس کے دشمن اس کا آسماں کیوں ہو؟
     
  10. عبدہ

    عبدہ -: معاون :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 1, 2013
    پیغامات:
    46
    جزاک اللہ خیرا محترم بھائی میرے خیال میں آپ کے سامنے میری غلطی کی وجہ سے دو باتیں مکس ہو گئی ہیں ایک ہے فوج کی حمایت کرنا اور انکو اپنا چوکیدار اور حفاظت کرنے والا سمجھنا اور دوسرا ہے کہ انکا افغانستان کے معاملہ میں امریکہ کا ساتھ دینے کو شریعت کے مطابق سمجھنا
    تو محترم بھائی فوج کو اپنا چوکیدار سمجھتے ہوئے تو ہم اسکی بہت قدر کرتے ہیں اور اسکے ساتھ تعاون کرنا اور اس سے تعاون لینا جہاد کی بقا کے لئے ناگزیر سمجھتے ہیں البتہ میرے علم کے مطابق تو ہمیشہ ہماری جماعت نے افغانستان بارے امریکہ کا ساتھ دینے کو غیر شرعی ہی کہا ہے آپ کو اپنے امیر محترم اور دوسرے علماء کی پرانی تقریروں اور بیانات اور کتابوں کا حوالہ دے سکتا ہوں اگرچہ آج کل کچھ مصلحتوں کی وجہ سے نہ اسکے حق میں نہ خلاف بات ہوتی ہے البتہ آپ کسی بھی عالم سے علیحدہ پوچھنے جائیں گے تو وہ کبھی بھی امریکہ کا ساتھ دینے کی حمایت نہیں کرے گا

    محترم بھائی میرے خیال میں اوپر جو دو باتیں میں نے علیحدہ کی ہیں شاید اسی وجہ سے ہضم نہ ہوتی ہو ورنہ یہ تو اہل حدیث کا منہج رہا ہے کہ ہماری مرکزی اہل حدیث والے بھائی جو توحید پارلیمنٹ سے باہر بیان کرتے ہیں وہ پارلیمنٹ میں ساری زندگی بیان نہیں کریں گے تو کیا یہ انکی دوغلی پالیسی ہو گی میں تو محترم اپنے موحد بھائیوں کے بارے حسن ظن ہی رکھتا ہوں
    محترم بھائی میرا مرکزی جمیعت سے اختلاف ہی یہی ہے کہ الیکشن سے آپ دین غالب نہیں کر سکتے کیونکہ اس طرح الٹا آپ پارلیمنٹ میں توحید کی بات ہی نہیں کر سکتے البتہ یہ یاد رہے کہ میں الیکشن میں حصہ لینے کے خلاف نہیں ہوں مئی 2013 کے الیکشن میں میں اپنے محلے کے اہل حدیث کا صدر تھا اور ہم نے سیف الملوک کھوکھر کو جلسہ دیا تھا اور پھر جیتنے پر مٹھائی لے کر اسکے گھر بھی گئے تھے اس میں زیادہ تر جماعۃ الدعوہ کے بندے تھے لیکن یہ صرف دنیاوی بہتری کے لئے ہماری جماعت الیکشن میں حصہ لیتی ہے جبکہ یہ سمجھتی ہے کہ دین اس طرح غالب نہیں ہو گا بلکہ دعوت اور جہاد سے ہو گا

    جی محترم بھائی میرے علم کے مطابق تو آپ کو کوئی ایک بیان بھی ایسا نہیں ملے گا جس میں امیر محترم نے یا کسی اور نے امریکہ کا ساتھ دینے کو شرعی کہا ہو البتہ مختلف بیانات اور کتابیں پرانی ایسی موجود ہیں ( جب پابندیاں کم تھیں) جس میں امریکہ کا ساتھ دینے کی کھل کر مخالفت کی جاتی تھی مثلا دوستی دشمنی کتاب وغیرہ

    کیوں نہیں محترم بھائی باقی باتوں میں مخالفت ہو سکتی ہے مگر اس بات میں ہماری جماعت اور مرکزی اہل حدیث والوں کا موقف ایک ہی ہے کہ امریکہ کا ساتھ دینا غلط تھا اور جامعہ حفصہ والا معاملہ بھی غلط کیا گیا
    آپ کے علم میں ہماری جماعت کا یا مرکزی اہل حدیث کا کوئی بیان ہو جس میں امریکہ کا ساتھ دینے کو شرعی کہا گیا ہو تو مجھے بتا دیں تاکہ میری معلومات میں اضافہ ہو اللہ تعالی آپ کو جزائے خیر دے امین
     
    Last edited: ‏دسمبر 28, 2014
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں