پیغام رسانی کے مفت ذرائع، مفید کیا مضر کیا

عائشہ نے 'موبائل کی دُنیا' میں ‏جنوری 20, 2016 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    24,269
    جن کا سوشل نیٹ ورک بڑا ہے ان کو تو کرنا پڑے گا۔ رشتہ داروں کو آپ یہ نہیں کہہ سکتے کہ ہم فلاں ایپ استعمال نہیں کرتے۔
    ویسے کچھ لوگ ایپس کے نشے کا شکار بھی ہو جاتے ہیں، اگر انٹرفیس حسین ہو تو بس اپنی تصویریں اپ لوڈ کر کر کے خوش ہوتے رہتے ہیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
    • متفق متفق x 1
  2. Aamirfarooq13

    Aamirfarooq13 رکن اردو مجلس

    شمولیت:
    ‏دسمبر 5, 2015
    پیغامات:
    174
    میں کچھ اپنا ایکسپیرینس شیئر کرنا چاہوں گا، میں نے شاید ہی کوئی ایپ چھوڑی ہوگی جسے میں نے استعمال کر کے نا دیکھا ہو، ہر فری کال سروس دینے والی ایپلیکیشن، ویڈیو کال کرنے والی ایپ، سب استعمال کرنے کے بعد آخر اس نتیجے پر پہنچا، اگر کوئی ویڈیو کال کی بہترین سروس دیتا ہے وہ ہے ایپل، ایپل کمپنی کی اپنی فیس ٹائم کال، میں نے آج تک اس سے اچھی ویڈیو کال کوالٹی نہیں دیکھی تھوڑا بہت اچھا انٹرنیٹ ہو تو ویڈیو کال کا مزہ آ جاتا ہے نا کہیں کوئی تصویر کا رکنا نا کہیں لو ریزیولوشن میں نظر آنا ایسا لگتا ہے یوٹیوب کی کوئی ویڈیو چل رہی ہے، بس اس کے ساتھ پرابلم ایک ہی ہے یہ صرف ایپل کی اپنی ڈیوائسس کے لیے ہے ایپل ٹو ایپل، یہ سروس نا تو اینڈرویڈ کو پرووائڈ کرتی ہے نا مائکروسوفٹ کو، اب ہر کسی کے پاس تو آئی فون نہیں ہے اسی وجہ سے یہ بہت کم استعمال ہوتی ہے، اور کچھ ملکوں میں تو حکومت کی طرف سے بغیر فیس ٹائم کے آئی فون آتے ہیں وہاں کی گورنمنٹ اجازت نہیں دیتی، جیسے جہاں میں رہتا ہوں سعودیہ میں یہاں پر گورنمنٹ کی طرف سے بین ہے وجہ مجھے معلوم نہیں، مجبوراً دوسرے ملک سے آئے ہوئے آئی فون لینا پڑتا ہے مہنگے داموں میں جس کی کوئی گارنٹی بھی نہیں ملتی، بار حال ویڈیو کال میں ایپل بیسٹ، اور وائس کال میں صاف شفاف کرسٹل کلیر آواز میں وائبر بہت کلین وائس آتی ہے پر سلو انٹرنیٹ کی وجہ سے کال اٹکتی بھی بہت ہے، لیکن جب بات ہو تو بہت صاف سمجھ آتا ہے کانوں میں آواز چھبتی نہیں ہے، پر ہمارا نصیب وائبر زمانے سے بین ہے یہاں سعودیہ میں، اور چیٹ میں کوئی نمبر ون ہے تو اور کوئی نہیں واٹس اپ ہے بہت تیزی کے ساتھ فوٹو اور میسج بھیج دیتا ہے پر ویڈیو بھیجنے کا مزہ نہیں آتا کوالٹی پوری مانو ایک طرح کی خراب ہی کر دیتا ہے پر گزارا ہو جاتا ہے اگر کوئی جلدی چھوٹی ویڈیو بھیجنی ہو۔


    Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 2
    • معلوماتی معلوماتی x 2
  3. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    24,269
    وائبر ااور ٹیلی گرام پاکستانی بہت کم استعمال کرتے ہیں۔ مجھے وڈیو کوالٹی کا کبھی پتہ نہیں چلا کہ شاید ہی کسی کی بھیجی وڈیو کھولی ہو۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  4. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    24,269
    پچھلے دنوں ایک فرینڈ سے بات کےیے فیس بک میسنجر ڈاؤن لوڈ کیا۔ دو دن بعد ان انسٹال کر دیا۔ بہت ہی فضول ہے۔ وٹس ایپ پتہ نہیں لوگوں کو کیوں پسند ہے۔ اس کے فیچرز مجھے بالکل اچھے نہیں لگتے۔
     
  5. Aamirfarooq13

    Aamirfarooq13 رکن اردو مجلس

    شمولیت:
    ‏دسمبر 5, 2015
    پیغامات:
    174
    گوگل کی ڈوو ایپلیکیشن ویڈیو کال کی اچھی ایپلیکیشن ہے انٹرفیس کچھ خاص دلچسپ نہیں ہے لیکن انٹرنیٹ اچھا ہو تو ویڈیو کال کا مزہ آ جاتا ہے بس اس ایپلیکیشن کے یوزر بہت کم ہے، اگر فیس ٹائم کے بعد کوئی ویڈیو کال نمبر ون پر ہے تو ڈوو ہے
     
    • مفید مفید x 1
  6. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    24,269
    وٹس ایپ جو پہلے ہی سیکیورٹی اور سیٹنگز کے حساب سے ایک بے کار اور فضول ایپ ہے، اس نے ایک نئے فیچر کا اعلان کیا ہے جس کے بعد سٹیٹس میں اشتہارات شامل کیے جائیں گے۔ یہ تبدیلی نئے سال میں متوقع ہے۔ اس کے بعد یہ مزید ناپسندیدہ ایپ بن جائے گی۔
     
    • معلوماتی معلوماتی x 1
  7. سیما آفتاب

    سیما آفتاب ناظمہ

    رکن انتظامیہ

    شمولیت:
    ‏اپریل 3, 2017
    پیغامات:
    475
    اچھی بھلی ایپ کو بے کار فیچرز سے بھر رہے ہیں
     
    • متفق متفق x 1
  8. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    14,278
    واٹساپ ایپ کو عروج کے زمانے میں خوب استعمال کیا، تب معیاری تھی. اب زمانہ ہوا رسما ترک کردیا ہے. یعنی واٹساپ ایپ پر tik tok کی طرح رحم کیا جا سکتا ہے. معیاری نا سہی، بہتر تو ضرور رہے گی.
     

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں