اردو ان پیج کے مختلف ورژن کا تقابلی جائزہ درکار ہے

شرجیل احمد نے 'سوفٹ وئیرز پر تبصرے' میں ‏جون 27, 2017 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. شرجیل احمد

    شرجیل احمد رکن اردو مجلس

    شمولیت:
    ‏جون 19, 2017
    پیغامات:
    56
    محترم @عبدالرحیم صاحب،میں بھی اسی سوال کے جواب کے لیے اس تھریڈ میں حاضر ہوا ہوں۔
    اسی حوالے سے میں نے اپنا موضوع بھی شروع کیا تھا:
    "اردو ان پیج کے مختلف ورژن کا تقابلی جائزہ درکار ہے"
    بقول فرخ اقبال صاحب جو پاکستان میں ان پیج کے شروع دن سے ڈیلر چلے آ رہے ہیں، پرانے ورژن 2.4 جس میں اردو کاپی پیسٹ کی باقی پروگرامز کے ساتھ سہولت نہیں تھی، اس کے مقابلے میں اس ورژن میں انقلابی بہتریاں دیکھنے کو ملیں گی۔ ورژن 2.4 اور ورژن 3.5 میں پندرہ سال کا وقفہ ہے۔ تاہم نئے ورژن میں ایک بڑی کمی یہ ہے کہ ان میں نوری نستعلیق موجود نہیں ہے۔ اگر آپ ان پیج کے پرانے کسٹمر ہیں تو نوری نستعلیق پرانے ورژن والا استعمال ہو سکتا ہے۔

    یہاں ایک بڑی خوش خبری بھی دیتا چلوں کہ کچھ عرصے میں ایک نیا ورژن آنے والا ہے جو کاغذ پر لکھی تحریر کو پڑھ کر ان پیج میں لا سکے گا۔ اس سہولت کو OCR کہتے ہیں اور یہ انگریزی اور دیگر زبانوں کے لیے عرصہ دراز سے موجود ہے لیکن اردو کے لیے پہلی دفعہ ان پیج متعارف کرائے گا۔
     
    Last edited: ‏اگست 25, 2017
  2. ابوعکاشہ

    ابوعکاشہ منتظم

    شمولیت:
    ‏اگست 2, 2007
    پیغامات:
    14,280
    ورژن 3.5 تھا. لیپ ٹاپ دیکھنے کے بعد معلوم ہوا کہ ان پیج حذف ہو چکا ہے.شاید اس کی وجہ ونڈوز 7 سے ونڈوز 10 کی طرف منتقلی اور بعد میں ونڈوز اپ ڈیٹس ہیں.پرانی ہارڈ ڈسک سے تلاش کر کے دوبارہ انسٹال کرنے کی کوشش کی. لیکن ناکامی ہوئی.کوئی ایرر تھا.اس کا پرانا حل یعنیPatch کی فائل کو ان زپ کر کے رن کی گئی.مگر حسب سابق نتیجہ کامیابی نہیں ہوئی.اس ایرر کا حل نہیں ملا.3.5 سے پہلے ان پیج کے دوسرے ورژن بھی استعمال کیے تھے.مگر یہ بہتر تھا.نستعلیق کا یاد نہیں.ان پیج کا یونیکوڈ ورژن ہونے کی وجہ سے استعمال میں رہا.اس کے علاوہ ابھی ان پیج2009 پروفیشنل انسٹال کیا ہے.قاسمی سوفٹ وئر کمپنی کا نام لکھا تھا. معلوم نہیں اصلی ہے یا نقلی. یہ تو شرجیل بھائی ہی بتا سکتے ہیں: )
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1
  3. شرجیل احمد

    شرجیل احمد رکن اردو مجلس

    شمولیت:
    ‏جون 19, 2017
    پیغامات:
    56
    بہت بہت شکریہ
    جہاں تک ان پیج 2009 قاسمی سوفٹ وئیر کا تعلق ہے، یہ ورژن اصلی نہیں ہے تاہم قابل اعتبار ہے اور ہمارے لاہور کے اردو بازار سمیت کالجوں سکولوں میں استعمال ہو رہا ہے۔ درحقیقت یہ ورژن 2.4 ہے جس کے بٹن مینو کے رنگ اور آئیکون وغیرہ بذریعہ Resource Hacker سوفٹ وئیر کے بدل دیے ہیں اور شروع کی سکرین پر قاسمی سوفٹ کا نام لکھ دیا ہے۔ مجھے یاد ہے کہ بے شمار بھولے بھالے لوگ اس زمانے میں لُٹے تھے کہ قاسمی سوفٹ کا اصل ان پیج خرید رہے ہیں۔ فیصل آباد کی ایک پارٹی نے تو اخباروں تک میں یہ دعویٰ شروع کر دیا کہ قاسمی سوفٹ نے بالکل ان پیج کی کاپی تیار کی ہے جو ان پیج سے کافی سستی ہے اور وہ اس کے پاکستان بھر میں واحد ڈیلر ہیں۔ انھیں لوگوں نے غلط مشہور کیا کہ اصل ان پیج کی قیمت لاکھوں میں ہے جبکہ حقیقت میں اصل ان پیج ورژن 3 یونی کوڈ کی قیمت اس وقت محض بارہ سے پندرہ ہزار روپے تھی۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ x 1

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں